اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

9 دی یک روز تاریخی و به یاد ماندنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز 9 دی را یک روز تاریخی و به یاد ماندنی دانست و گفت: باید همگان به حماسه حضور مردم در این روز اهمیت دهند.

9 دی یک روز تاریخی و به یاد ماندنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: با حضور پررنگ و باشکوه مردم در سراسر کشور به ویژه خوزستان و اهواز حماسه بزرگی در این روز خلق شد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی از همان اوایل انقلاب فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته ولی در جریان فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 کسانی که وارد شدند قصد براندازی نظام را داشتند.

رئیس شورای اداری اهواز با بیان اینکه ما به صورت مکرر شاهد فتنه‌ها بوده‌ایم، اضافه کرد: در فتنه سال 1388 حضور مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب دست رد بر سینه دشمنان زد و این فتنه خنثی شد.

وی در ادامه به تبیین برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های ما از  7 دی ماه آغاز می‌شود و در نقاط مختلف شهر مراسم‌هایی به همین منظور تدارک دیده شده است.

فدعمی برنامه اصلی 9 دی در اهواز را در حسینیه اعظم اعلام و خاطرنشان کرد: این برنامه ساعت 10:30 صبح روز شنبه 9 دی ماه 1391 اجرا می‌شود.

فرماندار اهواز از همه مسئولان خواست تا با آمادگی کامل مراسم بزرگداشت این روز حماسی را گرامی بدارند و هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود حضوری پرشور داشته باشند.

وی در ادامه به نقش صداوسیما برای اطلاع رسانی اشاره کرد و بیان نمود: رسانه ملی باید برای اطلاع رسانی بهتر به مردم اطلاع رسانی و آگاهی سازی انجام دهد.

انتهای پیام/72004/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول