اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه آزاد چابهار خبر داد

انهدام 50 تن کالای غیربهداشتی در چابهار

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی، گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار از انهدام بیش از 50 تن انواع کالای غیربهداشتی تاریخ مصرف گذشته 6 ماه ابتدای سال‌جاری در این منطقه خبر داد.

انهدام 50 تن کالای غیربهداشتی در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، علیرضا هدایتی اظهار داشت: بیش از 50 تن انواع کالا شامل مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، لوازم آرایشی، مواد غذایی و انواع آب میوه و کنسرو، شکلات، آدامس و کالاهای متفرقه که ضوابط بهداشتی در آن‌ها رعایت نشده بود، معدوم شدند.

وی افزود: با وجود هزینه‌های سنگینی که انهدام کالاهای تاریخ گذشته و فاسد برای سازمان دارد ولی سازمان با توجه به اصل مهم حفظ بهداشت جامعه، نسبت به انهدام کالاهای تاریخ مصرف گذشته اقدام می‌کند.

معاون اجتماعی، گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار بیان داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار با تعامل خوب با دیگر دستگاه‌های مربوطه در زمینه جمع‌آوری و معدوم کردن موفق عمل کرده است.

هدایتی گفت: اخیراً نیز تفویض اختیار صدور پروانه‌های تأسیس کارگاه‌های تولیدی موادغذایی از طریق وزارت بهداشت به این منطقه صورت گرفته و در سال 84 نیز تفویض اختیار مجوز ترخیص مواد بهداشتی، غذایی و آرایشی به این سازمان صورت گرفته است.

وی افزود: آزمایشگاه کنترل کیفی منطقه آزاد چابهار یکی از آزمایشگاه‌های برتر در منطقه جنوب شرق کشور می‌باشد.

تمامی مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی قبل از ورود به منطقه بررسی و کنترل کیفی شده و بازرسی‌های بهداشتی نیز به‌صورت دوره‌ایی از مکان تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی انجام و آموزش و کنترل‌های لازم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/75003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول