اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

کاهش صندوق‌های کمیته امداد در سطح اردبیل منصفانه نیست

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کاهش صندوق‌های کمیته امداد در سطح شهر اردبیل منصفانه و عادلانه نیست.

کاهش صندوق‌های کمیته امداد در سطح اردبیل منصفانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما با توضیحاتی که مدیرکل کمیته امداد در جلسات کمیسیون دادند قانع شدیم تا به تعداد صندوق‌ها که بیش از 2 هزار و 500 صندوق است دست نزنیم و با صندوق‌های مجموعه مستمندان نیز کاری نداشته باشیم.

وی تصریح کرد:‌ به نظر می‌رسد کم کردن این صندوق‌ها خدمات کمیته امداد و سایر مجموعه‌های امداد‌رسانی را به حداقل می‌رساند و یا در این مسیر خلل به وجود می‌آورد چرا که این مجموعه‌ها از در‌آمد حاصل از این صندوق‌ها به نیازمندان جامعه رسیدگی می‌کنند.

ساماندهی صندوق‌ها سیمای شهر را بهبود می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: ما از سخنان مدیرکل کمیته امداد در خصوص فعالیت این صندوق‌ها و صرف در‌آمدهای حاصل از این محل برای دستگیری از فقرا و نیازمندان قانع شدیم و تقلیل صندوق‌های کمیته امداد منتفی است.

جواد زنجانی یادآور شد: ما در صدد تقلیل نیستیم بلکه امیدواریم با یک ساماندهی درست چهره شهر نیز زیباتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه دو نفر از اعضای شورای شهر که به شدت از طرح ساماندهی صندوق‌های خیریه حمایت می‌کردند و خواستار جمع‌آوری صندوق‌های موسسه مستمندان بودند به بیان مطالب مختلفی پرداخته و با اصرار از اعضای شورای خواستند تا به این طرح رای دهند که در نهایت اعضای شورای شهر اردبیل نه تنها به تقلیل و افزایش صندوق‌ها رای ندادند بلکه ضرورت ساماندهی و تیپ‌بندی آن را از شهردار خواستار شدند.

و در نهایت این طرح که بیش از یک سال بود در شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت پرونده آن با رای قاطع شورای شهر مبنی بر ساماندهی صندوق‌ها بسته شد.

انتهای پیام/62001/ح/20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول