اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه هفته پژوهش

پژوهشگران بر‌تر خوزستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری از ۷۴ پژوهشگر بر‌تر استان خوزستان در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

پژوهشگران بر‌تر خوزستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این آیین که دوشنبه شب با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها، معاونان استاندار و پژوهشگران جوان برگزار شد، نفرات بر‌تر در حوزه تحقیقات و پژوهش استان با انتخاب کمیته علمی ستاد استانی معرفی شدند و با اهدای لوح و هدایایی از آنها قدردانی شد.

در محور کشاورزی و منابع طبیعی از محمود شفاعی بجستان (دانشگاه شهید چمران)، علی غلامی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) و علی داداللهی سهراب (دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر)؛ در محور دامپزشکی از رضا آویزه (دانشگاه شهید چمران اهواز)؛ در محور فنی و مهندسی از محمود جورابیان (دانشگاه شهید چمران)، کریم سلحشور (دانشگاه صنعت نفت) و فتح‌الله ساجدی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز)؛ در بخش علوم پایه از علیرضا زراسوندی (دانشگاه شهید چمران)، علیرضا صفاهیه (دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر) و ایمان مخدوم (دانشگاه پیام نور اهواز)؛ در محور علوم انسانی از عبدالمجید حیاتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)، علیرضا حیدری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز) و کریم سواری (دانشگاه پیام نور اهواز) تجلیل شد.

همچنین در محور علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شهرام خادم‌وطن، حمید کثیری، افشین تکدستان و حشمت‌الله شهبازیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مدیران پژوهشی برگزیده دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان از ایرج کاظمی‌نژاد (رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران)، احمدرضا عمانی (مدیر پژوهش و فناوری منطقه 6 دانشگاه آزاد)، احمد شریعتی (دانشگاه صنعت نفت) و هژیر جواهری‌زاده (دانشکده پرستاری آبادان) تقدیر به عمل آمد.

در بخش طلاب حوزه‌های علمیه استان خوزستان از حسین ورناصری، رضا حیدری، سید علوان و اکبر شریفی به عنوان پژوهشگران بر‌تر تجلیل به عمل آمد.

در محور دانشجویان پژوهشگر که امسال از سوی کمیته علمی برای نخستین‌بار افرادی انتخاب شدند، نادر پازیار، محمدجواد نصر اصفهانی و لاله بابانظری در مقطع دکتری و مجتبی زنگنه، عصمت شیربیگی و آلا عنایتی در بخش دانشجویان کار‌شناسی ارشد معرفی شده و از آنان قدردانی شد.

در بخش پژوهشگران برگزیده دستگاه‌های اجرایی، صنایع و مراکز تحقیقاتی استان نیز فرزین حاتمی کاهکش از شهرداری اهواز، منوچهر قریب ممبینی از اداره دامپزشکی، ابوذر میرزایی و مهدی میر‌نژاد از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اصغر صادق‌آبادی از شرکت ملی حفاری ایران، علی دادخواه از سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمید هویزه از مرکز تحقیقات کشاورزی و عبدالحمید محبی از موسسه خرما و میوه‌های گرمسیری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

هادی محمدی از شرکت ملی حفاری، مسعود لطیفیان از موسسه تحقیقات خرما ومیوه‌های گرمسیری و رامین هوشیار از ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت نیز به عنوان مدیران پژوهشی بر‌تر معرفی شدند.

حسین امیری‌نژاد، علی طاهری و احمد همیالی به عنوان پژوهشگران بر‌تر نیروی انتظامی و مرتضی مرادی، علی سلمانی‌طرفی و محمد قربانی به عنوان پژوهشگران بسیجی سپاه حضرت ولیعصر (عج) از سوی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری معرفی شده و از آنها قدردانی شد.

در بخش آموزش و پرورش خوزستان، بهروز زبرجد، علی سواری، مهین مهدوی و زینب فعال در بخش دبیران پژوهشگر و محمد سیلاوی، علی وزیری، حسین سلیمی، یوسف شلاگه، رضا غلامحسین جولایی و علی نظر‌زاده در بخش دانش‌آموزی جشنواره هفته پژوهش معرفی شده و از آنان به پاس تلاش در حوزه پژوهش تجلیل به عمل آمد.

همچنین شرکت تعاونی پرشین آبادان آذین به مدیریت افشین موسوی دهموردی به عنوان شرکت فناور بر‌تر معرفی و تجلیل شد.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان که در این هفته برگزار شده بود نیز غرفه‌های جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، شرکت ملی حفاری، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان و شهرداری اهواز به عنوان غرفه‌های بر‌تر انتخاب شده و از مدیران این شرکت‌ها و سازمان‌ها قدردانی شد.

در ادامه نیز از محمدرحیم حاجی‌حاجیکلایی و بابک مختاری که به ترتیب به عناوین مدیر پژوهشی و مدیر فناوری بر‌تر کشوری انتخاب شده بودند نیز از سوی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری تقدیر شد.

در بخش پایانی نیز از حسن مروتی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان چهره پژوهشی بر‌تر استانی، بهروز حسینی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان (دبیر ستاد استانی هفته پژوهش)، خلیل رنجبر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران (دبیر اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش)، محمدرحیم حاجی‌حاجیکلایی، مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران (دبیر کمیته علمی استانی)، باقر پورقاسم، رئیس پژوهش و توسعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (دبیر کمیته اجرایی استانی)، عبدالعلی امیدی، سیدکریم سید نور و علی‌محمد نعمت‌پور مدیران استانداری به عنوان اعضای ستاد استانی هفته پژوهش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/72004/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول