اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پروهش صورت گرفت

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه لامرد

خبرگزاری فارس: در مراسمی و با حضور مسئولان محلی، از پژوهشگران برتر دانشگاه ‌آزاد واحد لامرد تجلیل شد.

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، با حضور مسئولان محلی، اساتید و دانشجویان، صبح امروز از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد واحد لامرد تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد، عیسی امیری رئیس دانشگاه آزاد واحد لامرد در سخنانی با تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: دانشگاه زمانی به معنای اصلی خود دست می‌یابد که بتواند به خوبی در مسائل پژوهشی موفق عمل کند.

وی افزود: وظیفه مهم هر دانشگاه، موضوع پژوهش و پژوهشگری است و باید به این موضوع به طور ویژه پرداخته شود.

امیری با بیان این‌که در حال حاضر 54 نفر به صورت تمام‌وقت اعضای هیئت علمی این دانشگاه را تشکیل می‌دهند، گفت: دانشگاه آزاد واحد لامرد یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های آزاد در منطقه جنوب کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد لامرد در ادامه تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد لامرد از مرحله افزایش کمیت سال‌ها عبور کرده و این موضوع در جذب رشته‌‌ها و ایجاد ساختمان‌های جدید به خوبی قابل مشاهده است.

این مسئول آموزشی با اشاره به حضور شش دانشگاه در سطح شهر لامرد ادامه داد: امروز حدود نیمی از جمعیت شهر لامرد را دانشجویان تشکیل می‌‌دهند و این یک افتخار بزرگ برای جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس ‌است.

امیری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز باید رسالت اصلی و حضور دانشگاه و دانشجو در شهر لامرد حفظ و تکریم شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد لامرد نیز در سخنانی عنوان کرد: تاکنون واحد پژوهشی دانشگاه آزاد واحد لامرد توانسته است با چاپ 9 کتاب، 11 مقاله ISI و تعداد بسیاری مقالات علمی و پژوهشی دانشگاهی سهم بسیار ارزشمندی در تولید علم داشته باشد.

ابوذر طاهری ادامه داد: حمایت از پژوهش و انجام پژوهش‌های کاربردی رویکردی بوده که توسط مسئولان دانشگاه آزاد واحد لامرد در حال گسترش است و توسعه کمی و تجهیز آزمایشگا‌ه‌ها، کارگاه‌ها، کتابخانه و افزایش بودجه پژوهشی گرو‌ه‌های مختلف به صورت مضاعف در سال‌های 90 و 91 صورت گرفته است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از پژوهشگران برتر و کارکنان‌ حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه‌‌ آزاد واحد لامرد تجلیل شد.

انتهای‌پیام/2448/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول