اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس تحقیقات دانشگاهی

زنجان شاداب‌ترین استان کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس تحقیقات دانشگاهی زنجان شاداب‌ترین استان کشور انتخاب شده است.

زنجان شاداب‌ترین استان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی ثبت‌احوال در استان زنجان ضمن بزرگداشت این روز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی است.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحب انقلاب اسلامی ایران هستند و این انقلاب در اختیار ملت است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون شهداست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران جرات زیادی را در کشورهای منطقه ایجاد کرده است، اضافه کرد: ‌حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف سبب اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

*زنجان جایگاه فرهنگی بسیار بالایی دارد

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از جایگاه فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: از وجود بزرگانی چون شیخ اشراق نباید در استان غافل بود.

احمدی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل بدترین بحران‌ها و فشارها مقاومت و ایستادگی کرده است، ادامه داد: هیچ حکومتی چنین سرمایه گرانبهایی ندارد.

*حضور مردم در 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان بود

وی با اشاره به اینکه وحدت و حضور گسترده مردم سبب استحکام انقلاب اسلامی ایران شده است، یادآور شد: حضور 40 میلیون نفری مردم در 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ایرانی‌ها ناممکن‌ها را در تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ممکن کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نجات ایران در هدفمند شدن یارانه‌ها است، ادامه داد: پس از اجرای این طرح بزرگ و بر اساس ادعاهای رئیس‌جمهور هیچ کسی در کشور گرسنه سر به بالین نگذاشته است.

احمدی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید نسبت به افزایش ولادت در استان زنجان برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: رشد زاد و ولد از خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور کارگاه اشتغال است و هیچ گونه مشکلی از نظر شغل وجود ندارد، اضافه کرد: موقعیت کشور از نظر علمی و فرهنگی نیز در سطح جهان مطرح است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه شکار پهباد بیانگر اقتدار کشور است، افزود: دشمنان باید تغییر ایدئولوژی دهند.

* تثبیت شغل مادری در کشور

وی با اشاره به اینکه جایگاه مادری باید به عنوان یک شغل در کشور تثبیت شود، اضافه کرد: باید مادری را به عنوان یک شغل مقدس به رسمیت شناخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌ها حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: این اداره کل در زمان انتخابات یکی از ارکان مهم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی اداره کل ثبت‌احوال استان زنجان در زمان انتخابات ستودنی است، ‌ادامه داد: در زمینه دولت الکترونیک نیز ثبت‌‌احوال جایگاه بسیار بالایی دارد.

احمدی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اسناد راکد و باقی مانده در استان زنجان مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی گنجینه اسناد هویتی در استان توسط اداره کل ثبت‌احوال استان، گام بزرگی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در حوزه طلاق و ازدواج مشکلات زیادی در استان زنجان وجود دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول