اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران انتظامی صورت گرفت

رهایی گروگان در زاهدان پس از 80 روز اسارت

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران انتظامی بخش نصرت‌آباد زاهدان، فردی که در پی اختلافات مالی به گروگان گرفته شده بود پس از 80 روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.

رهایی گروگان در زاهدان پس از 80 روز اسارت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقود شدن سرنشینان یک دستگاه خودروی وانت در شهرستان زاهدان بلافاصله مأموران اقدامات پلیسی را برای پیدایش افراد مفقود شده آغاز کردند.

مأموران انتظامی بخش نصرت‌آباد زاهدان ضمن هماهنگی با یگان‌های تکاوری و پاسگاه انتظامی کهورک با بررسی منطقه خودروی موردنظر را درحالی که درب‌های آن باز بوده، بدون سرنشین کشف کردند.

بلافاصله با اثبات ربایش سرنشینان خودروی موردنظر، مأموران اقدامات فنی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان آغاز کردند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده یکی از افراد ربوده شده پس از 24 ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد و تحقیقات پلیس برای آزادی یکی دیگر از افراد ربوده شده آغاز شد.

پس از گذشت چندین هفته از تحقیقات فنی و پلیسی، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری یکی از عاملان این گروگانگیری به نام «اسدالله.ن»  در شهرستان زاهدان شدند.

متهم در تحقیقات به عمل آمده به آدم‌ربایی با همدستی افردی به نام‌های «جبار و عمار.ن» به انگیزه اختلافات مالی با فرد ربوده شده اعتراف کرد که دیگر همدستان متهم نیز در اقدامی عملیاتی توسط مأموران دستگیر شدند.

فرد ربوده شده به نام «موسی.ر» پس از 80 روز اسارت و تلاش‌های مستمر پلیس از چنگال آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول