اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خاش خبر داد

دستبند عدالت بر دستان 2 آدم‌ ربا در خاش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خاش گفت: دستبند عدالت پس از 7 ماه تحقیقات فنی بر دستان 2 آدم ربا و گروگانگیر در خاش حلقه زد.

دستبند عدالت بر دستان 2 آدم‌ ربا در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احسانعلی آذرپودینه به سابقه آدم ربایی اشاره کرد و اظهارداشت: چندی پیش فردی به نام «عبدالغفور» به واحد گشت پلیس مراجعه کرد و بیان داشت نوه‌ام به نام «هارث.ع» حدود 14 ساله با دوستانش در حال رفتن به مدرسه بوده که به وسیله چهار نفر افراد ناشناس توسط یک دستگاه خودرو پژو 405 ربوده شده است.

وی افزود: به محض دریافت خبر مأموران آگاهی با تشکیل پرونده و در اولین اقدام با انجام طرح مهار و تحت کنترل قراردادن مبادی ورودی و خروجی شهر و با اقدامات تخصصی و فنی در پی شناسایی سارقان برآمدند و تحقیقات جامعی در سطح حوزه استحفاظی انجام دادند.

فرمانده انتظامی خاش در ادامه به کنترل مرزها اشاره کرد و گفت: مأموران با جستجو و بازرسی تمامی اماکن و سیاه چادرهای نقاط مرزی و با حساسیت بالا به این پرونده رسیدگی کردند که نهایتاً ربایندگان که احساس خطر کرده و محاصره را برخود تنگ دیدند، هارث 14 ساله را رها کردند و وی تحویل خانواده‌اش شد.

آذرپودینه بیان داشت: در پی رهایی هارث 14 ساله و طی تحقیقات گسترده و فشرده از وی و با استفاده از منابع و مخبرین سرانجام مکانی که گروگان 14 ساله در آنجا به مدت 25 روز محبوس بود در منطقه صعب‌العبور و کوهستانی شناسایی شد و تعداد چهار سیاه چادر با حدود 15 الی 16 نفر جمعیت مورد بازرسی دقیق قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات، چهار نفر به عنوان مظنون به آدم ربایی دستگیر شدند که پس از مواجه حضوری با هارث 14 ساله تعداد 2 نفر از گروگانگیران شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی خاش گفت: متهمان دستگیر شده بعد از شناسایی آنان توسط پسر بچه ربوده شده به جرم خود اعتراف کردند و عنوان داشتند به وسیله فردی دیگر در کشور افغانستان در ارتباط بودند و به منظور اخاذی دست به گروگانگیری زده‌اند.

آذرپودینه با تقدیر و تشکر از همکاری مرزنشینان و مردم خوب خاش در همکاری با پلیس برای شناسایی و دستگیری مجرمان افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول