اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بناب از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در بناب

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل انتظامی با تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.

این مقام انتظامی گفت: با کسب خبر از شهروندان ساکن محدوده این روستا و روستاهای اطراف مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در آن روستاها، دستگیری این متهم در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سلطانی‌وش ادامه داد: مشخصات چهره و محل فعالیت این متهم از سوی شهروندان در اختیار پلیس قرار گرفت که طی آن ماموران برای شناسایی وی اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور کردند.

وی افزود: با شناسایی محل زندگی وی، هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و بلافاصله ماموران مبارزه با مواد مخدر برای کسب اطلاعات از محل فعالیت مجرمانه متهم وارد عمل شدند که طی آن فردی که «م-ر» نام داشت به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

سلطانی‌وش تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و سکونتش تیمی از ماموران وارد عمل و موفق شدند؛ وی را به همراه 10 کیلوگرم تریاک در منزل خود دستگیر کنند.

وی ضمن اشاره به مقدار کشفیات در این عملیات اظهار کرد: کلاس‌های آموزش همگانی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی که توسط پلیس برای اقشار مختلف شهرستان اجرا می‌شود منجر شده که شهروندان به خوبی از عواقب مخرب استفاده از مواد مخدر آگاه شوند و در صورت مشاهده افراد توزیع کننده با پلیس همکاری کرده و آنها را به دست قانون بسپارند.

انتهای پیام/60002/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول