اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 پژوهشگر برتر دانشگاه یاسوج:

مدیریت دانشگاه یاسوج در کسب رتبه‌های برتر پژوهشی سهیم است

خبرگزاری فارس: دو پژوهشگر برتر کشوری دانشگاه یاسوج با تقدیر از حمایت مسئولان دانشگاهی از مقوله مهم پژوهش، مدیریت این دانشگاه را در کسب این عناوین برتر پژوهشی سهیم دانستند و خواستار تداوم و افزایش این حمایت‌ها از پژوهشگران شدند.

مدیریت دانشگاه یاسوج در کسب رتبه‌های برتر پژوهشی سهیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهراورنگ قاعدی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کشوری در دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج از بنیه و توان علمی پژوهشی بالایی در کشور برخوردار است و در سال‌های آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر این دانشگاه خواهیم بود.

پژوهشگر برتر جشنواره بین‌المللی نانوفناوری با بیان اهمیت پرداختن به پژوهش افزود: مدیریت دانشگاه یاسوج را در کسب این موفقیت علمی و همه پیشرفت‌های پژوهشی و علمی سهیم می‌دانم و امیدوار هستیم که حمایت از پژوهشگر در این دانشگاه روزبه‌روز بیشتر شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج ادامه داد: اگر در این نشست از دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی به عنوان ستون‌های اصلی پژوهش‌های دانشگاهی یاد نکنیم در حق آن‌ها اجحاف کرده‌ایم.

قاعدی که در سال گذشته در زمره دانشمندان برتر جهانی قرار گرفت، گفت: این موفقیت را با مدیریت دانشگاه و دانشجویانی که در این پژوهش کمک‌کار من بودند، تقسیم می‌کنم.

پژوهشگر برتر جشنواره نانوفناوری کشور با بیان این‌که دانشگاه یاسوج اساتید توانمند و پر انرژی زیادی دارد، تصریح کرد: با حسن‌نیتی که در مدیر و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه می‌بینم، هر کدام از اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج در سال بعد می‌توانند در جشنواره‌های معتبر علمی و پژوهشی از برترین‌ها باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که، دانشگاه امکانات لازم را برای انجام تحقیق و پژوهش همچون گذشته در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل علیشاهی برگزیده جشنواره بین‌المللی فارابی نیز در این نشست با بیان این‌که برای هر موفقیتی باید شکرگزار خداوند بود، گفت: در نخستین روزی که لباس مقدس روحانیت را به تن کردم از یکی از مراجع تقلید نکته‌ای را به عنوان نصیحت از ایشان یاد گرفتم که ذکر آن خالی از لطف نیست.

دارنده رتبه نخست جشنواره فارابی در بخش جوان افزود: این مرجع عالیقدر تقلید به من توصیه کرد که همه تلاش خود را برای آنچه می‌دانید و آموخته‌اید به کار ببرید تا آن‌ها را به شکل مکتوب در بیاورید.

علیشاهی ادامه داد: تبدیل علم به نوشتار همان زکات علم است که در آموزه‌های دینی مورد تأکید قرار داده شده است.

وی تذکر داد: یک دانشمندی که سال‌های جوانی عمر خود را صرف آموختن علم و انجام تحقیق و پژوهش می‌کند ممکن است با کوچک‌ترین حادثه و ضربه‌ای همه معلومات و حافظه خود را از دست بدهد که این موضوع نشان از اهمیت مکتوب کردن علم دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و پژوهشگر برتر کشور در حوزه علوم انسانی از همه دانشمندان و اساتید دانشگاه یاسوج خواست تا همه فعالیت‌ها و علم خود را به صورت مکتوب و قابل دسترس بودن تبدیل کنند.

گفتنی است، این دو پژوهشگر برتر کشوری دانشگاه یاسوج با تقدیر از حمایت مسئولان دانشگاهی از پژوهش، مدیریت این دانشگاه را در کسب این عناوین برتر سهیم دانستند و خواستار تداوم و افزایش این حمایت‌ها از پژوهشگران شدند.

در پایان این آیین از 20 استاد و هفت دانشجوی پژوهشگر دانشگاه یاسوج نیز تجلیل شد.

انتهای‌پیام/82005/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول