اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس صورت گرفت

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش مست در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با هوشیاری پلیس، دو نفر از اراذل و اوباش مست که قصد اخلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر شدند.

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش مست در همدان

سرهنگ رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در طی روزهای اخیر در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم اظهار داشت: در همین راستا ساعت دو و 25 دقیقه نیمه شب گذشته مأموران انتظامی همدان حین گشت‌زنی در سطح شهر متوجه حرکت یک دستگاه خودرو با دو سرنشین شدند که به صورت مشکوک در حال حرکت است.

وی ادامه داد: مأموران دستور توقف به خودرو مذکور را می‌دهند اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس، بر حرکت خود ادامه داده و با سرعت برخلاف مسیر خیابان حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تأکید کرد: در نهایت با تلاش و هوشیاری مأموران و در یک عملیات تعقیب و گریزی، خودروی مورد نظر متوقف می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از سرنشینان این خودرو که مشروبات الکلی مصرف کرده بود، حالت عادی نداشت.

به گفته مرادی، مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو یک قبضه چاقو، یک قمه و یک چماق را کشف کردند و وسایل مکشوفه به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

وی در ادامه سخنانش از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته پنج نفر از اراذل و اوباش در پارک راه کربلای شهرک فرهنگیان قصد ایجاد اخلال در نظم عمومی را داشتند که بلافاصله با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان سخنانش افزود: نیروی انتظامی در راستای تأمین آسایش، امنیت و آرامش مردم برنامه‌های مختلفی دارد که مقابله با اراذل و اوباش یکی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود و در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول