اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش هرسین خواستار شد

برخورد جدی با اراذل ‌و اوباش در مسیرهای منتهی به مدارس دخترانه

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش هرسین گفت: نیروی انتظامی با متخلفان و اراذل‌ و اوباش در مسیرهای منتهی به مدارس دخترانه برخورد جدی داشته باشند.

برخورد جدی با اراذل ‌و اوباش در مسیرهای منتهی به مدارس دخترانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی سلطانیان امروز در نشست مدیران مدارس شهرستان هرسین با فرماندهی نیروی انتظامی که در دبیرستان الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد، گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت و آرامش است.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در کمین دانش‌آموزان است، عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی در کمین دانش‌آموزان خصوصاً دبیرستانی‌ها است که با همت نیروی انتظامی می‌توان این آسیب‌ها را شناسایی و دانش‌آموزان را نسبت به آن آگاه کرد.

سلطانیان ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی و هزینه‌کرد مبالغ زیادی در صدد تخریب و دور کردن جوانان ایرانی از تعالیم اسلامی هستند که در اینجا وظیفه اولیاء و آموزش و پرورش است که در کنار نیروی انتظامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهر، خواستار برخورد جدی با متخلفان و اراذل‌ و اوباش در مسیرهای منتهی به مدارس دخترانه شد.

علی امیری هم درخصوص برخورد با موتورسواران، افراد مزاحم و همه آنهایی که قصد برهم زدن نظم جامعه و به خطر انداختن نوامیس مردم را دارند، گفت: با کمک نیروی قضایی با این گونه افراد برخورد جدی خواهیم داشت و از هیچ مزاحمتی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول