اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مرکز این استان خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش ازظهر امروز در نشست کارگروه میراث فرهنگی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این نمایشگاه در قلعه‌های چالشتر، جونقان و پل مصلای بروجن در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: باید با همکاری مطلوب دستگاه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اوقاف و امور خیریه، شهرداری شهرکرد و مجمع امور صنفی این استان برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری به بهترین نحو ممکن برگزار شوند.

ریاحی با بیان اینکه در دهه فجر 34 برنامه‌های زیادی از سوی این کارگروه برنامه ریزی شده است، افزود: مسابقه عکس، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی شامل پوستر، بروشور و استند، ارسال پیامک و تقویت حضور مردمی از طریق حضور کارکنان و خانواده‌های آن‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر سال‌جاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری جلسات سخنرانی به‌منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی، چاپ و توزیع دستاوردهای 34 ساله انقلاب اسلامی ایران و برگزاری جشنواره شهر برفی و نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر 34 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این استان است.

وی بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب اسلامی تأکید و بیان داشت: پایداری این نظام به برکت خون شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس است، برهمین اساس حفظ و حراست از آرمان‌های شهدای انقلاب و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه هر ایرانی مسلمان و انقلابی متعهد است.

ریاحی با اشاره به رشادت‌های موثر زنان در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، بر ضرورت ایفای نقش فعال بانوان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا زنان فعال در عرصه‌های هنری و علمی و فرهنگی، برنامه‌های خود را در این روزها اعلام داشته و نسبت به تبیین اهداف مقدس انقلاب اسلامی در حوزه کاری خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/68005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول