اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

طرح ولایت در راستای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: طرح ولایت در راستای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب و تبیین اندیشه‌های اسلامی است.

طرح ولایت در راستای حفظ  و دفاع از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیام یوسفی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره طرح ولایت در بیرجند اظهار کرد: دوره طرح ولایت برای حفظ و دفاع از دستاوردهای انقلاب، اندیشه ولایی و تبیین هرچه بیشتر اندیشه‌های ناب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: دانشجویان شرکت کننده در این طرح با مباحثی از قبیل انسان‌شناسی، معرفت‌شناسی، نظام سیاسی اسلام و مباحث تشکیلاتی بسیج دانشجویی آشنا شدند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: این دوره با حضور اساتیدی از موسسه پژوهشی امام‌خمینی (ره) قم و استان به مدت 10 روز از 19 تا 28 شهریور ماه در  مرکز علمی کاربردی جهاد کشاورزی  بیرجند برگزار شد.

یوسفی گفت: برگزیدگان این طرح بعد از ارزشیابی و آزمون به دوره مقدماتی کشوری طرح ولایت که تابستان سال آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی حضور و تحصن دانشجویان شرکت کننده طرح ولایت در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم، برگزاری همایش پیاده‌روی و حضور در جشن ولادت حضرت معصومه و شهادت حضرت امام‌صادق (ع) را از دیگر برنامه‌های این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول