اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش‌

11 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد آمل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته پژوهش و با حضور معاون بین‌الملل معاونت علمی ریاست ‌جمهوری از 11 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی تجلیل شد.

11 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی شامگاه امروز در تجلیل از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی بیان کرد: این دانشگاه دارای 150 آزمایشگاه و کارگاه آموزشی است و ضمن استفاده دانشجویان و اساتید، با عقد قرارداد با دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف از این امکانات استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 31 هزار جلد کتاب فارسی و لاتین در کتابخانه‌های این واحد دانشگاهی موجود است، افزود: چهار هزار کتاب مرجع نیز برای استفاده دانشجویان و اساتید در این دانشگاه گردآوری شده است.

سیدمحمد وحدت با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی دفتر ارتباط با صنعت در این واحد دانشگاهی مجوز فعالیت‌های پژوهشی از قائم مقام وزارت علوم اخذ شده است، یادآور شد: با این مجوز می‌توانیم تا سقف 400 میلیون ریال عقد قرارداد داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه با این مجوز نخستین طرح برون دانشگاهی این واحد دانشگاهی منعقد شده است، تصریح کرد: این طرح با آب منطقه‌ای مازندران صورت گرفته است.

وحدت با اشاره به اینکه متنوع کردن منابع درآمدی دانشگاه و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از فعالیت‌های این واحد بوده است، گفت: این دانشگاه همکاری‌هایی را در قالب تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های دیگر انجام داده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی نیز قرارداد همکاری منعقد کنیم، اظهار کرد: با این تفاهم‌نامه می‌توانیم طرح‌های خود را به شکل صنعتی و نیمه صنعتی کاربردی کنیم.

انتهای‌پیام/86011/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول