اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

ارائه درس اخلاق در آموزش‌ ضمن خدمت ادارات مدنظر باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در همدان گفت: ادارات دولتی و خصوصاً آن‌هایی که احتمال آسیب‌پذیری بیشتری دارند در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت خود درس اخلاق را برای کارمندان ارائه کنند.

ارائه درس اخلاق در آموزش‌ ضمن خدمت ادارات مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمازخانه گمرک استان همدان گفت: در مجموعه گمرک استان روح دینی در بین مدیر، کارکنان و روحانیون آن زنده است و این نعمت را باید شاکر بود.

وی ادامه داد: مدیر لایق و خوب مدیری است که در کنار مطالبه کار از پرسنل، مجموعه خود را در علم، ادب و اخلاق، رشد و ترقی دهد که این کارمندان در آینده خود به مدیری لایق تبدیل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: باید نوع نگاه در ادارات که فقط می‌خواهند براساس بخشنامه‌ها و دستورات اداری کار کنند تغییر کرده و لازم است حس معنوی در ادارات حاکم شود، آن وقت کارها بهتر پیش می‌رود.

در ادامه مراسم مدیرکل گمرک استان همدان با تشکر از معاونت برنامه‌ریزی استانداری که برای ساخت این نمازخانه تأمین اعتبار کرده است، اظهار داشت: نمازخانه گمرک استان با مساحت 100 متر مربعی با استفاده از اعتبار استانی و هزینه 50 میلیون تومان ساخته شده است.

محسن جامه‌بزرگی افزود: با ایجاد نمازخانه باید در راستای ارتقا و تکامل روحی خودمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر نماز خدایی شود همه اعمال قبول می‌شود و لازمه اینکه نماز خدایی شود این است که همه ما اعمال و در نهایت دلهایمان را خدایی کنیم.

مدیرکل گمرک استان همدان در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی یادآور شد: تهاجم فرهنگی کار تزکیه نفس را دشوار کرده اما می‌توان با تکیه به خدا بر این موضوع هم غلبه کنیم.

وی تأکید کرد: همانند رزمندگان در جبهه‌ها که نماز جماعت را زیر توپ و آتش برگزار می‌کردند نیازمند شهامت معنوی و ایمان قوی در اقامه نماز جماعت هستیم.

جامه‌بزرگی در پایان گفت: با همدلی و تعامل همه پرسنل و ارباب رجوع به گمرک استان در راستای افزایش تقرب الهی گام‌های استواری را بر می‌داریم.

انتهای‌پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول