اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت فوتبال قم:

برای خدمت به فوتبال قم آمده‌ام

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت فوتبال این استان قم گفت: برای خدمت به فوتبال قم در انتخابات این هیئت کاندیدا شدم و امیدوارم مسئولیت سنگین و خطیری که بر عهده‌ام گذاشته شد را به خوبی به سر منزل مقصود برسانم.

برای خدمت به فوتبال قم آمده‌ام

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در تشریح دلایل کاندیداتوری خود برای ریاست هیئت فوتبال استان قم و مهمترین برنامه‌ها برای توسعه این رشته ورزشی در حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: برای خدمت به فوتبال استان آمده‌ام، زیرا شناخت خوب و دقیقی از نقاط ضعف و قوت این رشته در شرایط فعلی دارم.

وی ادامه داد: وقتی که برای کاندیداتوری ثبت‌نام کردم، برنامه‌های متنوعی را در این چند ماه برای حرکت در مسیر تحول در فوتبال و رساندن قم در این رشته ورزشی به جایگاهی شایسته و مطلوب در فوتبال کشور پیش‌بینی کرده‌ام که امیدوارم با حمایت و همراهی تمام دست‌اندرکاران ورزش این استان بتوانیم، موفقیت لازم را کسب کنیم.

رئیس جدید هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت جدید توسعه فوتبال از رده‌های سنی پایه است که این کار را در تعامل با بخش‌های مرتبط در مسیری آغاز می‌کنیم تا در نهایت به تحقق فوتبال حرفه‌ای بیانجامد.

وی یادآور شد: ما در هیئت جدید با گماردن اشخاص حرفه‌ای و صاحب نظر در پست‌های مختلف سعی خواهیم کرد در فوتبال قم تحولی خوب ایجاد کنیم و در این زمینه توجه ویژه و حمایت جدی از فوتبال و فوتسال بخش بانوان خواهیم داشت.

بهرامی قم را یکی از استان‌های دارای قابلیت‌های پیشرفت توصیف کرد و ابراز داشت: یکی از مهمترین نکات و موضوعاتی که با جدیت مد نظر این هیئت است، حرکت در مسیر رشد فوتبال استان بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مقوله‌ها در فوتبال امروز توجه به موضوع فرهنگ است، که برای این منظور از اساتید حوزه و دانشگاه بهره خواهیم برد، ضمن اینکه تکریم پیشکسوتان فوتبال، مربیان، داوران و تمام زحمت‌کشان فوتبال قم را نیز در دستور کار داریم.

کریم بهرامی که یکی از سه کاندیدای نهایی حاضر در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم بود با اعتماد اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع 12 رأی از 21 رأی را به خود اختصاص داد و برای مدت چهار سال رئیس هیئت فوتبال این استان شد.

انتهای پیام/78002/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول