اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

فرماندار جدید میاندرود مازندران معارفه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید میاندرود مازندران معارفه شد.

فرماندار جدید میاندرود مازندران معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، حجت‌الاسلام مجتبی رسولی امام جمعه میاندرود پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید میاندرود با اشاره به غیرمترقبه بودن این جابه‌جایی افزود: همانطور که قبلا در خطبه‌های نماز جمعه گفتم از جابه‌جایی فرماندار بسیار گله‌مندم.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان استان درباره این جابه‌جایی گفت: من شش سال است که در این منطقه خدمتگزار مردم هستم و تک‌تک روستاها را از نزدیک دیدم و با مردم آنها صحبت کردم.

امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه تقاضای حمایت و همکاری دارم اما به من حق دهید که درباره این انتصاب باید با من مشورت می‌شد، تصریح کرد: رجبی فردی پرتلاش، مؤدب و سخت‌کوش بود.

وی حمایت خود از فرماندار جدید را به عنوان یک فریضه دانست و ابراز داشت: هیچ‌گاه در هیچ تریبونی از رجبی انتقاد نکردم.

رسولی با اشاره به اوضاع نابسامان روزهای اول انتصاب رجبی به عنوان فرماندار گفت: اگر حمایت‌هایی از وی نبود، این کار به کجا می‌انجامید.

وی با اعلام اینکه امروز تمام مردم میاندرود از جابه‌جایی رجبی نگران هستند، خاطر نشان کرد: من به مردم شهرستان نکا به دلیل این انتصاب تبریک می‌گویم و به زراعی فرماندار جدید این شهرستان نیز تبریک می‌گویم و قطعا از او حمایت می‌کنم.

رسولی با اشاره به اینکه ارتباط بین امام جمعه و فرماندار همیشه دوستانه بود اما در بعضی از زمینه‌ها، باورها و سلیقه‌ها با هم کاملا متفاوت بودیم، گفت: در این مدت هفته‌ای یک بار و دو هفته یک ‌بار جلسه‌ با هم داشتیم و مشکلات را بررسی و به دنبال راه‌ حلی برای آن بودیم.

امام جمعه میاندرود خاطر نشان کرد: در بسیاری از انتصاب‌ها به عنوان امام جمعه از من مشورت می‌گرفت، اما مشورت به معنای دخالت در کار نیست.

رسولی خطاب به استاندار مازندران گفت: خوب بود در این مورد با من مشورتی می‌شد اما در این صورت هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم در کار وی دخالت کنم چون بحث اجرایی است و طاهایی تجربه‌ای 30 ساله در این کار دارد و من نیز شش سال در بین مردم این شهرستان خدمت می‌کنم.

وی در پایان از خدمات رجبی تشکر و برای همکاری با فرماندار جدید اعلام آمادگی کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه علی رجبی تودیع و ذات‌الله زارعی به عنوان فرماندار جدید میاندرود معارفه شد.

رجبی قرار است به عنوان فرماندار نکا معارفه شود.

زارعی نیز پیش از این مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران بود که با حکم جدید از امروز کارش را در شهرستان تازه تاسیس میاندرود به عنوان فرماندار آغاز کرد.

انتهای پیام/86021/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول