اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فرماندار نکا راهی استانداری مازندران می‌شود

خبرگزاری فارس: رضا آزادی‌کناری که بیش از سه سال به عنوان فرماندار شهرستان نکا مشغول به خدمت بود برای ادامه خدمت به استانداری مازندران می‌رود تا عنوان مدیرکل جدید امور روستایی استانداری مازندران را بر عهده بگیرد.

فرماندار نکا راهی استانداری مازندران می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رضا آزادی‌کناری، فرماندار نکا در آبان ماه سال 87 طی حکمی از سوی مرحوم علی کردان وزیر اسبق کشور، به عنوان فرماندار شهرستان نکا منصوب شد و طی سه سال گذشته خدمات فراوانی را برای نکا به انجام رسانده است.

پیگیری ساخت سد گلورد، چهار بانده کردن جاده نکا به دریا، ساماندهی مسکن مهر و ساخت و ساز 1700 واحد مسکن مهر برای زوج‌های جوان، پیگیری امور روستایی و وضعیت کشت منطقه، راه روستایی، کمربندی نکا، کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، کشاورزی و خدماتی و... تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده در طول سه سال گذشته در این شهرستان بوده است.

جلسه معارفه رضا آزادی‌کناری روز پنجشنبه 2/8/87 در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و برخی از مسئولان استانی و مدیران شهرستانی برگزار شد.

رضا آزادی‌کناری سومین فرماندار انتخاب شده از سوی وزارت کشور بوده است که با حکم مرحوم علی کردان وزیر اسبق کشور به عنوان فرماندار نکا معرفی شده بود و قبل از ایشان یوسف سعادت و ابراهیم قربانی به عنوان فرمانداران نکا خدمت‌رسانی کرده‌اند.

جلسه تودیع رضا آزادی‌کناری فردا یکشنبه 3 دی ماه با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره ارشاد نکا برگزار می‌شود و علی رجبی که قبل از این فرماندار میاندرود بوده است به عنوان فرماندار جدید شهرستان نکا معرفی می‌شود.

از فردا علی رجبی به عنوان چهارمین فرماندار شهرستان نکا مشغول فعالیت می‌شود و مسئولیت فرمانداری میاندرود که قبلا علی رجبی فرماندار این شهرستان بوده است به ذات‌الله زارعی مدیرکل سابق امور روستایی مازندران واگذار می‌شود.

از جمله مشکلاتی که اکنون شهرستان نکا با آن روبروست و علیرغم تلاش فراوان فرماندار نکا و مسئولان همچنان مردم را رنج می‌دهد تسریع در انجام چهاربانده کردن جاده نکا به نیروگاه است که به دلیل نامناسب بودن جاده و باریک بودن تعداد زیادی از هموطنان ما در این جاده کشته شده‌اند و این جاده به جاده مرگ معروف است.

این شهرستان علیرغم صنعتی بودن دارای کمبودهای دیگری در زمینه‌های زیرساختی و عمرانی و ... است که نیازمند کار کارشناسی و تلاش همه جانبه مسئولان است.

البته باید به این نکته نیز توجه شود که نکا به دلیل قرار گرفتن در بین جنگل و دریا می‌تواند به کانون گردشگری و توریست‌پذیری تبدیل شود که امیدواریم این مسئله در آینده‌ای نزدیک مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش فارس، شهرستان نکا دارای 112 هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و هزار جریب و 156 روستا می‌باشد که 64 روستای آن در مناطق کوهپایه‌ای و محروم واقع شده است.

انتهای پیام/86002/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول