اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین خبر داد

تشکیل اتاق‌های فکر در فرمانداری قیروکارزین

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: برای استفاده بهینه از فکر و نظرات مردم، اتاق‌های فکری در فرمانداری راه‌اندازی می‌شود تا از مشارکت فکری همگان و نظرات و ایده‌های صاحب‌نظران در تمام حوزه‌ها استفاده شود.

تشکیل اتاق‌های فکر در فرمانداری قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی عصر امروز در دیدار مردمی خود در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: وفای به عهد و امانتداری باید از خصوصیات هر مومن باشد و امام صادق (ع) شیعیان را اهل وفای به عهد و امانتداری می‌دانند.

وی با بیان این که در جامعه اسلامی امانتداری به دو دسته مادی و معنوی تقسیم می‌شود، افزود: امروز به جز امانتداری معنوی، امانت ولایت و دینداری و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و جایگاه ولایت فقیه یکی از بزرگترین امانت‌های بر گردن مسئولان است.

خاتمی انقلاب اسلامی را برای مردم بسیار با اهمیت دانست و ابراز داشت: مردم کشور ده‌ها هزار نفر از عزیزترین جوانان خود را فدای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن کرده‌اند و برای ماندگاری آن از جان‌گذشتگی‌های بسیاری صورت گرفت که تقدیم بیش از 200 شهید در این شهرستان نیز نمونه‌ای از این رشادت‌ها است.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با اشاره به این که نظام اسلامی برای حفظ ارزش‌های دینی قدم‌های بزرگی را برداشته است، خاطرنشان کرد: خدمت در این نظام توفیق بزرگی است و این خدمتگذاری زمانی ارزش پیدا می‌کند که همراه با صداقت و خلوص بوده و خدمت بی‌منت در زمره عبادات قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان این که در نظام اسلامی و به ویژه در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است تصریح کرد: خدمات دولت در زمینه‌های مختلف زیرساختی، راه‌ها، گازرسانی، توسعه اماکن ورزشی و آموزشی، پرداختن به مسائل فرهنگی و دینی، بهداشت و درمان، عمران روستایی و شهری، اشتغال و مسکن بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همگی شاهد آن هستیم.

وی حفظ این خدمت‌ها و ادامه این راه روشن و  همچنین دنبال کردن تلاش خدمتگذاران و مسئولان گذشته را یک تکلیف و امانت دانست و ادامه داد: وحدت مردم و مسئولان گره‌گشای تمام امور است و ما در برابر مردم و خون شهدا مسئول هستیم.

خاتمی اضافه کرد: جابه‌جایی‌های مدیریتی همیشه وجود داشته و نباید برای پست‌ها و آمدن و رفتن‌ها خدشه‌ای در وحدت مردم و روند رو به رشد این شهرستان ایجاد شود چرا که باید در دنیا و آخرت پاسخ‌گوی آن باشیم.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با اشاره به فرموده رهبری که هرگاه دشمن ضعفی را در کشور می‌بیند روحیه می‌گیرد و ما باید مانع این امر شویم ادامه داد: نباید شرایطی به وجود آید که انرژی مسئولان به جای تلاش برای تحقق موضوعاتی مانند تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی، توسعه و پیشرفت و مقابله با توطئه‌های دشمن که با تمام توان برای ضربه زدن به این نظام به میدان آمده‌اند؛صرف پرداختن به حاشیه‌ها شود.

خاتمی با بیان این که مسئولان این شهرستان و به ویژه امام جمعه در تمام سخنان خود بر وحدت تاکید دارد، افزود: نماینده مردم در مجلس نیز در راستای خدمتگذاری در این مدت کوتاه از شروع کار خود در زمینه احداث پالایشگاه، راه‌ها، سد سلمان فارسی و مسائل عمرانی تلاش‌های خوبی انجام داده‌ است و ما باید از وجود این مسئولان دل‌سوز به عنوان ظرفیت‌های این شهرستان استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین در بخش دیگری از سخنان خود، 9 دی را روز تجلی قدرت خدا و بصیرت و آگاهی دانست و اظهار داشت: ملت ایران در این روز با تمام قدرت به صحنه آمدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند و در این روز غبار و نقاب‌ها کنار رفت و مردم با کسانی که خود را به ظاهر خدمتگذار معرفی کرده بودند اما در مسیر دشمن حرکت می‌کردند حساب خود را روشن کردند.

وی ادامه داد: مردم در 9 دی ماه خود را به عنوان فدایی رهبری معرفی کردند و نشان دادند که اجازه پایمال شدن خون جوانانی را که به این انقلاب تقدیم کرده‌اند نداده و با استکبار و دست‌نشانده‌های آنان برخورد می‌کنند و امروز پیام 9 دی زنگ بیدارباش برای عوام و خواص است.

خاتمی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه این شهرستان تصریح کرد: برنامه‌هایی را که توسط دولت خدمتگذار در کشور انجام شده و همگی شاهد آن هستیم را ادامه داده و ضمن ادامه تلاش مسئولان پیشین از مسئولان پر تلاش این استان و شهرستان، با تمام توان برای توسعه بخش کشاورزی و صنعتی شهرستان و رسیدن به اهداف مورد نظر دست به دست یکدیگر حرکت می‌کنیم.

وی در پایان افزود: برای استفاده بهتر از فکر و نظرات مردم اتاق‌های فکری در فرمانداری راه‌اندازی می‌شود تا از مشارکت فکری مردم و همچنین نظرات و ایده‌های صاحب‌نظران در تمام حوزه‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول