اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره بیمه سلامت آذربایجان‌غربی خبر داد

اصلاح مغایرت‌های موجود در اطلاعات بیمه‌شدگان آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مغایرت‌های موجود در اطلاعات بیمه‌شدگان آذربایجان‌غربی تا پایان هفته جاری اصلاح می‌شود.

اصلاح مغایرت‌های موجود در اطلاعات بیمه‌شدگان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه هاشم سلطانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و آموزشی رفع هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای در صندوق‌های سازمان بیمه سلامت که با حضور کلیه رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه آموزشی به منظور رفع نقایص بانک اطلاعاتی بیمه‌شدگان صندوق‌های بیمه سلامت افرادی که با کد ملی اشتباه و دوگانه در سیستم پردازش شده‌اند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ تصمیم‌های یکسان و هماهنگ در خصوص رفع نقایص اطلاعات بیمه‌شدگان آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در مدت زمان کوتاه نسبت به رفع نقایص و اصلاح هم‌پوشانی اقدام می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه برخی از بیمه‌شدگان به دلیل اعلام کد ملی متفاوت دوباره در سیستم ثبت شده‌اند، خاطر نشان کرد: در صورت اصلاح این بانک اطلاعاتی آمار بیمه‌شدگان این سازمان به صورت صحیح اعلام می‌شود.

در این جلسه رضا رنجی رئیس اداره بیمه‌گری و درآمد توضیحات مناسبی در ارتباط با موضوع جلسه ارائه کرد و رؤسای ادارات شهرستان در جلسه پرسش و پاسخ این جلسه شرکت کردند.

گفتنی است، مقرر شد تا پایان هفته جاری مغایرت‌های موجود در اطلاعات بیمه‌شدگان تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/61010/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول