اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران خبر داد

کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک از داخل رکاب و هواکش خودرو در ورامین

خبرگزاری فارس: پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران گفت: افرادی که در پوشش خانواده قصد وارد کردن بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را با جاسازی در داخل رکاب و هواکش خودرو به ورامین داشتند، دستگیر شدند.

کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک از داخل رکاب و هواکش خودرو در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران این یگان با هدف برخورد با سوداگران مرگ، در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه یک باند خانوادگی به صورت گسترده اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان ورامین می‌کنند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی آشکار شد، اعضای باند مذکور در پوشش خانواده مقدار قابل توجهی مواد مخدر را در یک دستگاه خودروی سمند جاسازی و در حال انتقال آن از شهر شیراز به این شهرستان هستند.

پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران ادامه داد: با مشخص شدن این امر، مأموران سریعا وارد عمل شده و با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی در دو نقطه از مسیر محور جدید قم – گرمسار موفق به شناسایی و متوقف کردن خودرو مذکور شدند.

این مقام آگاه افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو بیست و چهار کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل رکاب و هواکش خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

چناری با اشاره به دستگیری سرکرده اصلی باند به‌همراه همسر و فرزندش عنوان داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده طی بازرسی از محل سکونت متهمان مقادیری موادمخدر از نوع شیره تریاک کشف و اموالی از قبیل یک دستگاه خودرو پژو صفر و فاقد پلاک و مقادیری طلا و جواهرات و وجوهات نقدی حسب دستور قاضی توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در خاتمه از شهروندان خواست هر گونه اطلاعات خبری در مورد وقوع تهیه و توزیع موادمخدر و محل‌های تردد و پاتوق سوداگران مرگ را طی تماس با فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول