اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری ارومیه خبر داد

تشدید برخورد با متخلفان ساخت و سازها در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری ارومیه گفت: در راستای ساماندهی و نظارت بر ساخت و سازهای عمرانی ارومیه برخورد جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

تشدید برخورد با متخلفان ساخت و سازها در ارومیه

مسعود شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملکرد شهرداری در حوزه پیشگیری از تخلفات و نظارت بر ساخت و سازهای عمرانی با توجه به آمارهای موجود در سال جاری و مقایسه با آمار و ارقام سال‌های گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار است.

وی افزود: اکیپ‌های بازرسی و اعمال قانون در سطح شهر به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و در صورت وقوع هرگونه تخلف با برخورد قاطع مأموران و بازرسان پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همراه خواهد بود.

این مسئول با اشاره به آمار هشت ماه سال جاری در زمینه تخلفات شهری در مناطق چهارگانه ارومیه، تصریح کرد: بیشترین آمار تخلفات ارتکابی در زمینه ساخت و ساز بدون پروانه با تعداد یک هزار و 750 مورد تخلف است.

شیخی با بیان آمار تخلفات ساخت و ساز تصریح کرد: توسعه طبقات با 784 مورد تخلف و همچنین آجرچینی با بیش از 760 مورد در بخش تخلفات انجام گرفته مناطق چهارگانه ارومیه از جمله بیشترین موارد ارتکابی هستند که با شناسایی و توقف توسط واحد مدیریت و رفع تخلفات شهری از ادامه پروژه بازماندند.

وی اضافه کرد: در بحث بازگشت به حالت اولیه، پی‌ریزی و پی کنی با 595 مورد تخلف و همچنین در بخش اقدامات انجام گرفته که شامل جلوگیری و توقف عملیات می‌شود بیش از 2 هزار و 60 مورد و صدور اخطاریه 2 هزار و 580 مورد برخورد در مناطق چهارگانه شهر بوده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری ارومیه در زمینه ارجاع پرونده به کمیسیون ماده 100 افزود: بیش از 130 مورد در بحث تخلفات ساخت و سازهای شهری به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده تا مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نقش مؤثر و مفید یگان‌های انتظامی خاطر نشان کرد: آمار و تعداد مأموریت‌های یگان انتظامی نشان از همکاری و یاری رساندن به شهرداری در پیشگیری و رفع تخلفات شهری است.

شیخی تعداد حضور یگان‌های انتظامی را نزدیک به 750 مورد مأموریت‌ عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در آبادانی و ارتقای سطح عمرانی شهر، متذکر شد: پیروی از اصول ایمنی و بهره‌گیری از چارچوب‌های ساخت و ساز از بروز حوادث و تخلفات خطرآفرین برای شهروندان جلوگیری می‌کند که پیمودن این مسیر نیازمند همکاری مردم و همگامی ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات و تخلفات شهری است.

انتهای پیام/61011/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول