اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تربت حیدریه خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین مرکز سالمندان جنوب خراسان‌رضوی در تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی تربت حیدریه از ساخت بزرگ‌ترین مرکز سالمندان جنوب خراسان‌رضوی در تربت حیدریه خبر داد.

ساخت بزرگ‌ترین مرکز سالمندان جنوب خراسان‌رضوی در تربت حیدریه

به گزارش خبر گزاری فارس از تربت حیدریه، داریوش وکیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تربت حیدریه اظهار کرد: معیشت خانواده می‌تواند با حداقل‌ها اداره شود اما اخلاق و معنویت و فضای محبت و الفت را نمی‌توان کاهش داد؛ زیرا کاهش هر یک از این معیارها آسیب‌های جدی به خانواده‌ها وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم بهزیستی تحکیم خانواده است گفت:نتیجه برنامه‌های بهزیستی باید رسیدن به آرامش با محوریت محبت و مودت بین اعضای خانواده باشد.

وکیلی تصریح کرد:با توجه به بالا رفتن هرم سنی جامعه و نقطه انفجار بالای سالمندان، باید از این قشر که سرمایه‌های اجتماعی ما هستند، به خوبی مراقبت کنیم.

وی در ادامه از ساخت بزرگ‌ترین مرکز سالمندان جنوب خراسان رضوی در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع از سوی یک خیر خبر داد و گفت:مبلغ یک صد میلیون تومان برای ساخت اولیه این مرکز از سوی مؤسسه خیریه بهاران تحت نظارت بهزیستی اختصاص یافته است.

وکیلی عنوان کرد: 95 پزشک همکاری مستمر با سازمان بهزیستی شهرستان دارند که به صورت افتخاری اعمال جراحی، ویزیت، آزمایشگاه و... را انجام می‌دهند و در این خصوص ماهانه مبلغ 4میلیون تومان از سوی یک خیر به مددجویان و معلولین بهزیستی جهت دارو و درمان پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری بیش از 60 میلیون تومان هزینه درمان مددجویان و معلولان شهرستان تربت حیدریه از سوی استانداری خراسان‌رضوی پرداخت شده است و مابقی هزینه‌ها از سوی خیرین تربت حیدریه پرداخت شده است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول