اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

ابلاغ اعتبار 1200 میلیارد ریالی به استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: اعتبارات ابلاغ شده در بخش توسعه طرح‏های کشاورزی استان زنجان یک‌هزار و 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

ابلاغ اعتبار 1200 میلیارد ریالی به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد نیک‏خواه ظهر امروز در بیستمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: خالص طرح‏های معرفی شده به شعب بانک کشاورزی در استان زنجان 2 هزار و 743 طرح با اعتباری بالغ بر 846 هزار و 970 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه 102 عنوان طرح در حال حاضر در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: اعتبار این طرح‎ها 85 هزار و 911 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه یک‌هزار و 758 فقره از طرح‏های معرفی شده به بانک‏های استان زنجان عقد قرارداد شده است، تصریح کرد: اعتبار طرح‏های عقد قرارداد شده نیز 419 هزار و 466 میلیون ریال اعلام شده است.

وی همچنین تعداد طرح‏های مصوب استان زنجان را در زمینه توسعه کشاورزی 197 فقره اعلام کرد و افزود: اعتبار این طرح‏ها نیز 63 هزار و 652 میلیون ریال برآورد شده است.

*اشتغالزایی طرح توسعه کشاورزی برای 1700 زنجانی

نیک‎خواه با بیان اینکه در مجموع با پرداخت تسهیلات طرح‎های توسعه کشاورزی در استان زنجان برای یک‌هزار و 773 نفر اشتغالزایی شده است، ادامه داد: طی آذر ماه سال‌جاری 674 فقره پرونده طرح توسعه به شعب بانک کشاورزی استان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ پرونده‏های معرفی شده در آذر ماه سال‌جاری 214 هزار و 224 میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: مجموع پرونده‏های پذیرفته شده در این ماه نیز 482 پرونده با اعتباری بالغ بر 113 هزار و 168 میلیون ریال بوده است.

*60 درصد از پرونده‏های توسعه کشاورزی مصوب شد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه 60 درصد از پرونده‏های معرفی شده در 9 آذر ماه سال‌جاری مصوب و عقد قرارداد شده است، یادآور شد: شهرستان ابهر در این زمینه جهش بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار داشت: 57 درصد از پرونده‏های پذیرفته شده در بانک‏های استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول