اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنام شهید گنجی در استان بوشهر

نخستین کنگره بین‌المللی شهدای دیپلمات کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نخستین کنگره بین‌المللی شهدای دیپلمات کشور به نام شهید صادق گنجی شهید فرهنگی و اهل شهرستان دشتستان بوشهر، در این استان برگزار خواهد شد.

نخستین کنگره بین‌المللی شهدای دیپلمات کشور برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بین‎المللی شهید گنجی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اساسنامه‎ای در این زمینه تهیه و ارائه کرده است که خیلی با برنامه‎های ستاد سنخیتی ندارد.

استاندار بوشهر گفت: اساسنامه‎ای که برای ستاد کنگره بین‎المللی شهید گنجی تهیه و تدوین می‏شود باید مطابق با شان و جایگاه این شهید باشد.

وی افزود: اساسنامه تدوین شده بیشتر با گروه‎ها و برنامه‎های هنری مطابقت دارد و اساسنامه‎ای که برای ستاد شهید گنجی تهیه می‎شود باید با اهداف، برنامه‎ها و فعالیت‏های ستاد هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

حسنوند با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این کنگره گفت: در نشست هفته گذشته در این رابطه مقرر شد ستاد استانی فعالیت خود را در قالب کمیته‎های مشخص آغاز کند و در این راستا اقداماتی انجام و برخی امور نیز پیگیری شده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: کنگره شهید گنجی در سه منطقه تهران، بوشهر و برازجان برگزار می‏شود و این امر نیازمند برنامه‎ریزی دقیق و انسجام در انجام امور است.

وی با تاکید بر برقراری ارتباط بین استان و مرکز اضافه کرد: ستاد استانی کنگره چندین مطلب را به عنوان دستور کار مشخص کرده و در حال پیگیری است و در دیداری که امروز با خانواده شهید گنجی داشتیم مقرر شد زمان برگزاری کنگره طوری طراحی شود که فرصت دعوت از مهمانان خارجی به کنگره را داشته باشیم.

حسنوند ادامه داد: کنگره بین‎المللی شهید گنجی در تهران برگزار می‏شود و این کنگره در استان صبح و در شهر بوشهر بعد از ظهر برگزار می‌شود که شامل برنامه‎های تجلیل، حضور بر مزار شهید و دیدار با خانواده وی است که در شهر برازجان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مقرر شده است با 120 میلیون تومان اعتباری که در اختیار بنیاد شهید استان قرار خواهد گرفت ساخت تندیس شهید گنجی توسط این بنیاد پیگیری و انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: امروز در دیداری که با حضور مهندس محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور در برازجان برگزار شد، مقرر شد بیمارستان 160 تختخوابی برازجان به نام شهید گنجی نام‌گذاری شود.

حسنوند اضافه کرد: مقرر شد با حمایت دستیار ویژه رئیس جمهور بیمارستان برازجان تکمیل و تجهیز تا همزمان با برگزاری کنگره در سال جاری، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: استاندار به عنوان رئیس ستاد استانی و معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان نائب رئیس ستاد و مدیرکل بنیاد شهید استان نیز به عنوان دبیر ستاد مشخص شده است.

محمدحسن پرآور افزود: کمیته پشتیبانی و تشریفات، امنیتی، فرهنگ، تبلیغات، رسانه و کمیته اجرایی نیز به عنوان کمیته‎های ستاد استانی کنگره بین‎المللی شهید گنجی تعیین شده است.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول