اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست‌محیطی رخ داد

معرفی 4 واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان از معرفی چهار واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست‌محیطی در همدان خبر داد.

معرفی 4 واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قربانعلی محمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان با تأکید بر لزوم توجه به مباحث زیست‌محیطی اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین و مقررات زیست‌محیطی در بخش محیط زیست انسانی تعداد سه واحد تولیدی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای تولیدی اعم از دانه‌بندی و شستشوی شن و ماسه و تولید رب در شهرستان‌های همدان و تویسرکان به دلیل ایجاد و فراهم کردن آلودگی محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گفت: در همین راستا پرونده یک واحد لبنی در شهرستان کبودرآهنگ نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی به مقامات قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود بر لزوم توجه به فرهنگسازی در زمینه حفاظت از این مهم و مقابله با متخلفان تأکید کرد.

محمدپور در پایان اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار باید در تفکر و نحوه عمل نسبت به محیط زیست تغییر اساسی به وجود آورد و به صورت عملی آن را اجرا کرده و در چارچوب پایداری حرکت کرد.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول