اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 92 درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد باسواد است

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعیت باسواد استان کهگیلویه و بویراحمد فقط 30 درصد بود که هم اکنون به بیش از 92 درصد رسیده است.

بیش از 92 درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد باسواد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مسعود ارجمند صبح امروز در همایش سوادآموزی که در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز از هفته نهضت سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: در سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعیت باسواد استان کهگیلویه و بویراحمد فقط 30 درصد بود که هم اکنون به بیش از 92 درصد رسیده است.

معاون سواد‌آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این امر با تلاش سوادآموزی و مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد تحقق شده است.

وی گفت: بر اساس سرشماری در هدفمندی یارانه‌ها هم اکنون 25 هزار و 254 نفر از جمعیت 10 تا 49 سال استان بی‌سواد هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان برنامه توسعه باسواد خواهند شد.

معاون سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرمان امام خمینی (ره) اساس یک فراخوان ملی و عزم عمومی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی بود.

وی گفت: در این هفته در شهرستان‌ها و مناطق برنامه‌های مختلف اجرا و از برترین‌های سوادآموزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/82009/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول