اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

احداث 320 پروژه ساختمانی و راه در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل بیش از 320 پروژه در بخش‌های راه و ساختمان در دست احداث داریم.

احداث 320 پروژه ساختمانی و راه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در بازدید از برخی‌ پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: در بخش ساختمان بیمارستان ترومای اردبیل، بیمارستان پارس‌آباد، درمانگاه کوثر، مصلای شهرستان‌ها، کتابخانه عمومی شهرستان بیله‌سوار، مجتمع فرهنگی شهرستان‌های گرمی و اردبیل و فاز دوم پروژه مجتمع ورزشی علی دایی جزو برنامه‌های استان اردبیل است که هم‌اکنون توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی ضرورت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل را یادآور شد و افزود: در این حوزه در استان اردبیل 60 کیلومتر بزرگراه وجود دارد که تا پایان برنامه پنجم به دو برابر افزایش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ابراز داشت: در بخش راه‌های اصلی نیز 250 کیلومتر در دست بهره‌برداری داریم که قرار است تا پایان برنامه پنجم به دو برابر افزایش یابد.

حیدری تصریح کرد: علاوه بر آن تا همین مدت آسفالت راه‌های روستایی به طول 400 کیلومتر نسبت به وضع موجود افزایش دو برابری خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: از محل اعتبارات بافت فرسوده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دهه فجر امسال یک هزار و 800 واحد آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان داشت: در برخی از نقاط بافت فرسوده که کاربری‌های عمومی مورد نیاز بود نسبت به تملک ساختمان‌های مسکونی، تخریب آنها و بازگشایی مسیرها از محل اعتبارات و یارانه‌های دولتی اقدام شده است.

وی وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار در استان اردبیل را نیز یادآور شد و گفت: بر اساس اعتباراتی که برای این پروژه‌ها تخصیص یافته مهر ماندگار با اولویت نسبت به سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: اتصال راه آهن اردبیل به شبکه سراسری با پیشرفت 30 درصد، آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار با پیشرفت 50 درصد، احداث بزرگراه اردبیل ـ فیروز‌آباد با پیشرفت 50 درصد، احداث تقاطع غیر همسطح نمین و نیر با پیشرفت 90 درصد و احداث بیمارستان پارس‌آباد با پیشرفت 40 درصد اهم پروژه‌های مهر ماندگار در اردبیل است.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول