اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

پروژه‏های راه و ترابری در سمنان روی زمین مانده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عمده پروژه‏هایی که در سمنان روی زمین مانده، مربوط به حوزه راه و ترابری است.

پروژه‏های راه و ترابری در سمنان روی زمین مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین طرح‏هایی که در سمنان و مهدیشهر روی زمین مانده، مربوط به اداره کل راه و ترابری استان سمنان است و باید هر چه سریع‏تر برای آن فکری شود.

وی تصریح کرد: پروژه‏های حوزه راه در منظر دید عموم مردم قرار دارد و به همین خاطر از وزیر راه و شهرسازی چندین بار خواسته‏ایم تا هر چه سریع‏تر به این طرح‏ها رسیدگی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکید داریم باید برای اتمام پروژه‏های نیمه‏کاره حوزه راه و ترابری در استان سمنان فکری شود، گفت: بخشی از این طرح‏ها را می‏توان با فروش اوراق مشارکت به سرانجام رساند.

خسروی افزود: در راستای تکمیل این طرح‏ها، باید از ظرفیت اوراق مشارکت بیشتر بهره برد تا پروژه‏هایی که مردم به آن نیاز دارند، هر چه سریع‏تر به بهره‏برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سخنان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز در حالی مطرح شد که وزیر راه و شهرسازی، 24 تیرماه امسال در سفری که با هدف بازدید از طرح‏ها و پروژه‏های راه‏سازی و مسکن مهر به استان سمنان داشت، قول اختصاص اعتبارات مناسبی را برای اجرای طرح‏ها بر روی زمین مانده در استان به مسئولان داد.

علی نیکزاد در سفر یک روزه خود که از شرق استان سمنان و شهر ایوانکی آغاز شده بود، از آزاد راه حرم تا حرم در ورودی شهر گرمسار، طرح نوسازی بزرگراه تهران ـ مشهد و پروژه راه عبدل‏آباد ـ لاسجرد بازدید و برای اجرای آنها اعتبار اختصاص داده بود.

وی از تقاطع‏های غیرهم‏سطح مؤمن‏آباد و شهر سرخه بازدید کرد و قول داد هر چه سریع‏تر این طرح‏ها اجرایی شود، اما تا امروز مشخص نیست تا چه حد تعهدات وزیر راه و شهرسازی در این زمینه اجرایی شده است.

گزارش عینی خبرنگار فارس از تقاطع‏های غیرهم‏سطح مؤمن‏آباد و شهر سرخه حکایت از نیمه‏کاره رها شدن این طرح‏ها دارد و گویا ادعاهای آقای وزیر که این روزها مسئولیتش سنگین‏تر نیز شده، عملی نشده است.

انتهای پیام/22492/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول