اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گچساران خبر داد

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران از پلمب 9 واحد صنفی متخلف در این شهرستان و دستگیری 4 تبعه غیرمجاز مشغول کار در این واحدها خبر داد.

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در گچساران

سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اقدامات مطلوبی را در طول سال انجام می‌دهند.

بازدید از 250 واحد صنفی گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران طرح نظارتی و کنترلی صنوف در سطح گچساران را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در راستای برخورد با متخلفان اقتصادی عنوان کرد.

بیعت‌اصل ابراز داشت: مأموران انتظامی گچساران از 250 واحد صنفی تولیدی و توزیعی این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.در طی بازدید مأموران از این واحدهای صنفی، تخلف 9 واحد اغذیه ‌فروشی و غذا بیرون‌‌بر متخلف شناسایی شد.

وی با اشاره به پلمب این واحدهای صنفی متخلف از دستگیری چهار نفر تبعه غیر مجاز که این در واحدهای صنفی فعالیت داشتند، خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف صنفی را از طریق تلفن فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

بیعت‌اصل گفت: ارتقای امنیت اجتماعی افراد جامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی بوده و همکاری مردم با نیروی انتظامی در این زمینه بسیار مهم و مؤثر است.

انتهای پیام/82001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول