اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

اقتدار ملی در گرو استفاده از ظرفیت‌های علمی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: اقتدار ملی کشورها در گرو استفاده از ظرفیت‌های علمی آن کشور است.

اقتدار ملی در گرو استفاده از ظرفیت‌های علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سید کاظم موسوی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی کشور در منطقه گفت: برای دستیابی به چشم‌انداز 20 ساله توسعه دانش و پژوهش، فناوری و جامعه‌محوری ضروری است.

وی اقتدار ملی هر کشور را در گرو ظرفیت‌های علمی آن کشور دانست و تصریح کرد: تحقیق و پژوهش رکن اصلی توسعه دستاوردهای علمی و عملی در سازمان نیروی انتظامی است.

موسوی به موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی کشور در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: در پی تلاش‌های صورت گرفته و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری اکنون ایران اسلامی رتبه اول علمی در سطح منطقه و رتبه شانزدهم دنیا را به خود اختصاص داده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده در صورت تداوم این روند جمهوری اسلامی ایران در سال‌های آینده از لحاظ ارتقای علوم دانش و فناوری رتبه تک‌رقمی را کسب خواهد کرد.

وی به نظارت تخصصی صورت گرفته از استان توسط تیم‌های بازرسی ناجا طی ماه جاری اشاره کرد و بیان داشت: نتایج خوب و درخشان انتظامی استان در بازدید و نظارت تخصصی حاصل تلاش همکاران و مدیریت فرماندهان و مسئولان انتظامی استان بوده است.

موسوی با تأکید بر حفظ آراستگی و آمادگی کارکنان در اجرای مأموریت‌های محوله خاطرنشان کرد: حفظ آراستگی و آمادگی کارکنان افزایش اعتماد عمومی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول