اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

بیکاران سوادکوه در اشتغالزایی صنعتی دیده شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با انتقاد از عدم استفاده از بیکاران سوادکوهی در واحدهای صنعتی گفت: بیکاران سوادکوه در اشتغالزایی صنعتی شهرستان دیده شوند.

بیکاران سوادکوه در اشتغالزایی صنعتی دیده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیر باقری فرماندار سوادکوه صبح امروز در جمع مدیران شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه راه‌اندازی شهرک صنعتی در شهر زیراب از آرزوهای دیرینه‌ام است، گفت: خبرنگاران برای راه‌اندازی شهرک صنعتی در شهر زیراب ما را یاری دهند.

وی خواستار برجسته کردن لزوم راه‌اندازی شهرک صنعتی در سوادکوه شد و افزود: با ایجاد و گسترش اختلافات در شهرستان راه به جایی نبردیم و نخواهیم برد.

باقری با اشاره به اینکه سوادکوه وارث مشکلات خاصی از گذشته تاکنون بوده است، یادآور شد: بیکاران سوادکوهی جایی در برخی از شرکت‌های شهرک‌های صنعتی ندارند و این مطلب قابل قبول نیست.

فرماندار سوادکوه به استقبال از سرمایه‌گذاران مختلف برای حضور در سوادکوه اشاره کرد و بیان داشت: سرمایه‌گذار محترم است و ما دستش را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان می‌فشاریم و استفاده از برخی از نیروهای منتسب به او هم قابل قبول است، ولی نادیده گرفتن بیکاران سوادکوه در واحدهای صنعتی قابل قبول نیست.

وی به لزوم بررسی مداوم مشکلات واحدهای مختلف اقتصادی، صنعتی و تولیدی توسط مسئولان شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت شغلی و روانی سرمایه‌گذاران از وظایف مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان است.

باقری افزود: استفاده از معافیت‌های مالیاتی و تسهیلات مختلف در شهرستان سوادکوه برای مدیران صنعتی و تولیدی باید با نگاه کاهش محرومیت در سوادکوه همراه باشد.

وی به بازدید شورای تامین شهرستان سوادکوه و حل مشکل یکی از واحدهای صنعتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت کارگروهی را برای بررسی و حل مشکلات واحدهای صنعتی تشکیل دهد و جلسات منظمی را با حضور فرماندار و مسئولان انجام دهد.

باقری با اشاره به گازرسانی شهر پل سفید به مراحل مختلف آن اشاره و خاطر نشان کرد: گازرسانی به شهر پل سفید به مرحله تست‌زنی رسیده است.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در بحث گازرسانی پل سفید بیشترین تخریب را مشاهده کرده است خاطر نشان کرد: پروژه گازرسانی به پل سفید اگر با تاخیر هم همراه باشد ولی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول