اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس:

سعید حلافی از نفت آبادان اخراج ‌‌شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: سعید حلافی بازیکن جوان تیم فوتبال نفت آبادان به دلیل توهین به هواداران این تیم در بازی مقابل راه‌آهن اخراج ‌شد.

سعید حلافی از نفت آبادان اخراج ‌‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در دیدار روز پنج‌شنبه تیم صنعت نفت آبادان در مقابل راه آهن در چارچوب جام حذفی، سعید حلافی مهاجم جوان و خوزستانی نفتی‌ها پس از نمایش ضعیف و اعتراض تماشاگران به نحوه بازی کردن این بازیکن در اواخر نیمه اول تعویض شد که این تغییر چندان برای این بازیکن جالب نبود و در خروجش از زمین علاوه بر دست ندادن با سرمربی تیمش اعتراض تماشاگران را با حرکتی زشت و زننده پاسخ داد که این حرکت ناپسند از دید تماشاگران و حتی مسئولان تیمی و شهری حاضر در جایگاه ویژه دور نماند و البته برای این بازیکن گران تمام شد.

مشکل انضباطی سعید حلافی را در باشگاه پیگیری می‌کنیم

خلیل صالحی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار داشت: سعید حلافی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اخراج می‌شود تا دیگران به‌ویژه سایر بازیکنان این را بدانند که هیچ حقی در توهین به هواداران ندارند.

وی افزود: بررسی مشکل انضباطی این بازیکن را به بعد موکول کرده و در آینده به این موضوع در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مطمئناً خواسته و دیدگاه مردم آبادان را در این جلسه در نظر می‌گیریم.

گفتنی است، تماشاگران منتسب به تیم صنعت نفت آبادان پس از مشاهده حرکت زشت سعید حلافی تا هنگام خروج از ورزشگاه بارها از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت طی شعارهایی خواستند تا این بازیکن را از این تیم کنار بگذارد.

حلافی در کارنامه‌ فوتبالی‌اش، سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس را دارد.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول