اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت آبادان:

افرادی قصد دارند جلوی موفقیت تیم را بگیرند/ هدفم بومی‌سازی تیم در سال آینده بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت آبادان با بیان اینکه افرادی قصد دارند جلوی موفقیت تیم را بگیرند، گفت: ‌هدفم بومی‌سازی تیم در سال آینده بود.

افرادی قصد دارند جلوی موفقیت تیم را بگیرند/ هدفم بومی‌سازی تیم در سال آینده بود

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: تا تغییرات در هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت ایجاد نشود به آبادان باز نمی‌گردم.

وی افزود: تعجب می‌کنم فردی که برای همه شناخته شده است چرا در هیئت مدیره جدید نیز پست می‌گیرد!

مدیرعامل مستعفی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با صراحت و ارائه مدرک اعلام می‌کنم که عامل تمام ناکامی‌های تیم در هیئت مدیره است.

وی در مورد رد شدن استعفای خود از سوی هیئت مدیره گفت: روز شنبه صبح استعفای خود را تحویل مسلم رحیمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان دادم و تا روز دوشنبه که جلسه هیئت مدیره بود وی حتی از من سؤال هم نکرد که دلیل استعفا چه بوده است؟!

صالحی تصریح کرد: پس طبیعی است که آن عضو هیئت مدیره بر تصمیمات باشگاه چربش دارد و به‌دنبال آن بر صالحی ترجیح داده شود.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در مورد تهمت‌هایی که به وی زده می‌شد، اظهار کرد: تمام این مسائل نیز فقط از این فرد برمی‌آمد چرا که از ابتدای ورودم به آبادان با کارشکنی‌ها و تهمت‌ها قصد داشت به همه بفهماند که ما نیز کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و دو سه روز آینده این باشگاه را ترک می‌کنیم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین عنوان کرد: نگران مردم آبادان و تیم صنعت نفت هستم چرا که کسی را باشگاه صنعت نفت ابقا کرد که تیم را به نابودی کشانده و اجازه می‌دهد بیشتر این تیم را نابود کند و این کل ماجرا و تمام نگرانی من است.

وی در خصوص وضعیت یارگیری باشگاه نفت نیز چنین اظهار نظر کرد: با هر بازیکنی که وارد مذاکره می‌شدم تماس می‌گرفتند و او را گمراه می‌کردند و اینگونه بود که هیچ بازیکنی به آبادان نمی‌آمد.

صالحی بیان کرد: بازیکنان مورد نظر ما نمی‌دانستند با چه کسی طرف هستند زیرا غیر از من شخص دیگری با آنها تماس می‌گرفت و آنها را از شرایط مذاکره خارج می‌کرد!

وی گفت: از همین جا اعلام می‌کنم نه من و نه مسعود رضاییان، عضو جدید هیئت مدیره و نه هیچ کس دیگر تا وقتی که عامل این کارشکنی‌ها در باشگاه باشد هیچ کاری برای این تیم نمی‌توانیم انجام دهیم چرا که این شخص است که باشگاه را نابود می‌کند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان اظهار کرد: قصد من این بود بازیکنان بومی را برای نیم فصل جذب کنم و آنها را در آبادان نگه دارم تا سال آینده تیمی 90 درصد بومی را روانه مسابقات کنیم.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول