اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس:

ابراهیم طالبی در حد نفت آبادان نیست / فردوسی‌پور از حدود خود تخطی کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: لازم بود به فردوسی‌پور مسائلی را یادآوری کنم، ابراهیم طالبی را نه میشناسم و نه در حد نفت آبادان است.

ابراهیم طالبی در حد نفت آبادان نیست / فردوسی‌پور از حدود خود تخطی کرده است

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اشاره به تماس تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: لازم بود به فردوسی‌پور مسائلی را یادآوری کنم، ابراهیم طالبی را نه می‌شناسم و نه در حد نفت آبادان است.

وی افزود: من سه مرتبه موضوع جایگزینی ابراهیم طالبی را به جای آلفردو تکذیب کردم اما تعجب می‌کنم چرا رسانه‌ها اینقدر به این مسئله دامن می‌زنند؟!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: به نظر می‌رسد یک نیت سوء در پشت این جریان قرار گرفته و قصد دارد یا این آقا را به تیم منتصب کند یا قصد برهم زدن تمرکز ما را دارند.

وی اضافه کرد: به هر حال من ابراهیم طالبی را نه دیده‌ام و نه اصلاً می‌شناسم، از کارنامه وی نیز بی‌خبرم و مطمئن هستم که در حد باشگاه صنعت نفت نیست.

این حق مردم آبادان است که از خود دفاع کنند

صالحی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص اضافه شدن یک عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه عنوان کرد: زارعی چند روزی‌ست که ما را همراهی می‌کند اما به‌طور رسمی هنوز حکم وی صادر نشده و تصمیم نهایی با وزارت ورزش است.

وی در مورد تماس با برنامه نود چنین عنوان کرد: فردوسی‌پور از حدود خود تخطی کرده و لازم بود مواردی را به وی یادآور شویم و این حق مردم آبادان است که از خود دفاع کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به فصل نقل و انتقالات باشگاه که در حال حاضر در شیراز به استراحت می‌پردازد، گفت: بازیکنان مورد نظر آلفردو را شناسایی کردیم و به باشگاه‌هایشان نامه نامه نگاری کرده و در انتظار پاسخ هستیم تا با در نظرگیری شرایطشان با آنها دچار مشکل شویم.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول