اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در خانه به مصاف نفت آبادان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در سومین بازی خانگی خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

صبای قم در خانه به مصاف نفت آبادان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی دور رفت خود نزدیک می‌شود، هنوز نمی‌توان در خصوص قهرمان و نایب قهرمانی گروه‌های چهارگانه به صورت دقیق اظهار نظر کرد چرا که تیم‌های اول تا پنجم جدول بخت صعود دارند.

بر اساس برنامه فدرا‌سیون فوتبال، دیدارهای هفته هفتم و پایانی از دور رفت مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور این هفته به انجام خواهد رسید و تیم‌های مدعی صعود در 16 مسابقه حساس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این بین مهم‌ترین بازی برای علاقمندان به فوتبال در قم بین تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و نوجوانان صبای قم برگزار خواهد شد که قمی‌ها بیش از همه به این بازی نگاه دارند تا شاید فوتبالیست‌های صبای قم همچون بازی قبل که تیم‌های شهرداری اندیمشک و نفت و گاز گچساران را در خانه بردند، این بار تیم مدعی و بالانشین صنعت نفت آبادان را شکست دهند.

اما حکایت بازی مهم هفته بین صبای قم و تیم صنعت نفت آبادان مهم‌تر از دیدارهای قبل صبا در خانه و خارج از خانه است، چرا که صبای قم در هفته قبل نیز در خارج از خانه باید به مصاف فولاد خوزستان می‌رفت که به دلیل مشکل در اعزام تیم برابر حریف حاضر نشد و ممکن است سه بر صفر بازنده شود.

با این حال حامد بختیاری‌زاده و شاگردان وی در تیم نوجوانان صبای قم نمی‌خواهند در خانه و در پذیرایی از صنعت نفت آبادان شانس پیروزی و کسب سه امتیاز را از دست بدهند، هر چند شکست یا تساوی دیگر تیم‌های بالای جدول نظیر استقلال اهواز، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان نیز برابر صبای قم بهترین خبر خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان و صبای قم از هفته هفتم و پایانی دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر امروز پنجشنبه، نهم آذر ماه در ورزشگاه تختی قم برگزار خواهد شد.

صبای قم به غیر از دیدار خانگی با صنعت نفت آبادان، در دو بازی دیگر خانگی خود در مرحله گروهی این فصل را پیش از این با تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری اندیمشک برگزار کرد که در دیدار اول با نتیجه سه بر دو تیم نفت و گاز را مغلوب کرد و در دیدار دوم نیز با حساب دو بر یک از سد نماینده اندیمشک گذشت تا شش امتیاز از دیدارهای خانگی و یک امتیاز هم از دیدار خارج از خانه برابر حافظ شیراز اندوخته این تیم باشد، زیرا صبا در دیدارهای خارج از خانه نتایج خوبی کسب نکرده است.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول