اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره پهلوان ناصر اسدی

نخستین دوره مسابقات کشتی کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد یادواره پهلوان فقید ناصر اسدی در محل خانه کشتی استان کرمان برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات کشتی کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هیئت کشتی استان کرمان در اقدامی نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد یادواره پهلوان فقید ناصر اسدی را در محل خانه کشتی استان کرمان با حضور تیم‌هایی از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، یزد و چهار تیم از استان کرمان برگزار کرد.

این مسابقات با حضور 50 کشتی‌گیر در هفت وزن در حالی برگزار شد که شش کشتی‌گیر در هر وزن با یکدیگر برای تصاحب عنوان نخست مسابقات به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های کرمان، سیستان‌وبلوچستان و یزد به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

مهدی فخرالدینی سرپرست فنی این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه این مسابقات به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره پهلوان ناصر اسدی برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: البته این جام برای نخستین ‌بار برگزار شد و باید برگزاری این چنین مسابقاتی در حد نام و آوازه پهلوان اسدی باشد و تمام تلاش اعضای هیئت کشتی و علاقمندان به این رشته در نخستین دوره برگزاری این مسابقات و در ادوار آینده، برگزاری مطلوب و باکیفیت آن است.

فخرالدینی با اشاره به اینکه کشتی استان کرمان برای رشد و پیشرفت باید رده‌های سنی خود را تقویت کند، گفت: اتحاد، دوستی و همدلی در کنار توجه به رده‌های سنی می‌تواند گره‌گشای مشکلات و معضلات این رشته در استان کرمان باشد.

به گزارش فارس، آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد جام پهلوان فقید ناصر اسدی شامگاه جمعه با حضور سردار چناریان، فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از علاقمندان به ورزش در محل خانه کشتی کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80011/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول