اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

مسئولان فرهنگ و ارشاد، ایران اسلامی را با هالیوود اشتباه گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد هنوز نمی‌دانند ایران اسلامی جایی برای افکار هالیوودی نیست.

مسئولان فرهنگ و ارشاد، ایران اسلامی را با هالیوود اشتباه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به پخش یک فیلم مبتذل در سینما‌های تهران و اصفهان اظهار کرد: به فرموده امام (ره) مردم ایران تاب تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، اما در برابر ضربه به اصول اعتقادیشان، هیچ‌گاه تاب نمی‌آورند.

وی با بیان اینکه با پخش این فیلم مبتذل که از آوردن اسم آن خودداری می‌کنم، در جمهوری اسلامی ایران هنجار شکنی شده است، گفت: آقایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از سران وزارت ارشاد برای پخش این فیلم که به‌طور حتم با پارتی بازی روی صحنه آمده است، بازخواست کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما نیز به تبلیغ این فیلم اهانت‌آمیز به‌وجود زن مسلمان و خانواده پرداخته است، تأکید کرد: دین‌داری تنها به تسبیح گرداندن خلاصه نمی‌شود، بلکه از سران وزارتخانه فرهنگ و ارشاد انتظار عمل صالح داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: در این شرایط چنین فیلم‌های مستهجنی نباید به خورد مردم جامعه داده شود.

رهبر با اشاره به اینکه برخی از سینماگران کشور، کارگزاران بیگانگان هستند، تأکید کرد: در جشنواره گذشته، فیلم‌هایی به‌نمایش درآمد که برخی افراد گفتند با وجود چنین فیلم‌هایی دیگر نیاز به ایراد گرفتن از شبکه‌هایی مانند "من و تو" و "بی.بی.سی" نیست.

وی با بیان اینکه برخی از سینماگران میلیارد‌ها تومان پول را برای اهداف کارگزاری بیگانگان خرج می‌کنند، اظهار کرد: شما با چه وکالتی اجازه نشر چنین افکار اهانت‌آمیزی را بر عهده گرفته‌اید.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: فروشگاه‌های ما نیز باید اجناسی در خور شئونات اسلامی به مردم عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث گرانی هم‌چنان سر دراز دارد، خطاب به محتکران، تصریح کرد: شما علاوه بر مسلمان نبودن، دزد هم هستید.

انتهای پیام/63002/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول