اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

راهیابی 16 اثر اقدام‌‌پژوهی برتر استانی به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان اردبیل از راهیابی 16 اثر اقدام‌‌پژوهی برتر استانی به مرحله کشوری خبر داد.

راهیابی 16 اثر اقدام‌‌پژوهی برتر استانی به مرحله کشوری

رامین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کارهایی که در سال تحصیلی 91-90 صورت گرفته، تألیف کتاب جغرافیای استان‌شناسی در شش فصل بود که مقدمه این کتاب با بیاناتی از مقام معظم رهبری در خصوص استان اردبیل نوشته شده است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ملتی که پژوهش را قدر می‌داند، پژوهشگر را صدر می‌نشاند و جامعه‌ای که کار و فرهنگ را پاس می‌دارد، فرهیختگان را سپاس می‌دارد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار 15 عنوان از کتاب‌های درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و همچنین چهار عنوان از کتاب‌های جدید‌التألیف دوم و ششم ابتدایی در حال بررسی است.

اژدری به اجرای 393 عنوان پژوهش توسط آموزش و پرورش استان اردبیل در ارتباط با موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی از سال 72 تا سال 91 اشاره کرد.

وی عنوان کرد: از این تعداد 179 عنوان در قالب پژوهش مصوب شورای تحقیقات و 214 عنوان در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دوره دکترا بوده است که از طرف شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان تصویب و مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

این مسئول بیان داشت: 54 مورد از این موضوعات و مبانی پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به سال تحصیلی جاری بود که توسط دبیران و اساتید حوزه آموزش و پرورش به انجام رسیده است.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین به مشارکت 12 هزار و 453 نفر از فرهنگیان در برنامه‌های اقدام‌پژوهشی در طول اجرای 15 برنامه از سال 76 تا سال 91 اشاره کرد و اذعان داشت: از این تعداد 7 هزار و 861 نفر را معلمان زن و 4 هزار و 592 نفر را معلمان مرد تشکیل می‌دهند که تعداد مشارکت‌کنندگان در این برنامه در سال تحصیلی جاری بالغ بر 3 هزار نفر بوده است.

اژدری ابراز داشت: 77 اثر اقدام‌پژوهی برتر نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل در پانزدهمین برنامه معلم پژوهنده به مرحله استانی راه یافتند که این اثر با مشارکت 101 نفر از فرهنگیان نواحی و مناطق در سال تحصیلی جاری صورت گرفت.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: 16 اثر اقدام‌‌پژوهی برتر استانی که به مرحله کشوری راه یافته‌اند نیز با مشارکت 35 نفر از معلمان پژوهنده در سال تحصیلی جاری تولید شده است.

انتهای پیام/62005/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول