اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اهر:

پژوهش کلید و محور دانایی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پژوهش را کلید و محور دانایی ذکر کرد و بر برنامه‌ریزی مناسب در حوزه پژوهش و تقویت زیرساخت‌های علمی تأکید کرد.

پژوهش کلید و محور دانایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی ظهر امروز در مراسم نخبگان و تجلیل از پژوهشگران اظهار کرد: باید با راهکارهای مناسب علمی و عملی، پژوهش در دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی همزمان از کنار آموزش به پژوهش اهتمام جدی شود و آموزش و پژوهش در این راستا لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی خطاب به اساتید و دانشجویان تأکید کرد: امروز زمینه را برای حمایت از اساتید و دانشجویان پژوهشگر در این دانشگاه فراهم است و در این راستا از همه محققان و پژوهشگران انتظار داریم با اراده و توجه بیشتر به مسائل پژوهشی گام‌های عملی و جدی بردارند و دراین راستا دانشگاه با تمام امکانات در خدمت اساتید و دانشجویان فعال در حوزه پژوهش است.

رضایی افزود: باید دانشگاه‌ها در راستای تحقق اهداف خود در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پژوهش را به عنوان یک رویکرد اساسی در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پژوهش و تحقیق را زمینه رشد و توسعه پایدار جامعه برشمرد و افزود: هر جامعه‌ای برای ایجاد تغییرات جدی گام‌های عملی و اصولی برداشته و موفق به دستاوردهای مختلف علمی و پژوهشی شده و دانشگاهیان نیز به عنوان قشر فرهیخته نقش اساسی دراین زمینه دارند. 

انتهای پیام/60003/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول