اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست فرزند شهید از رئیس رسانه ملی

خبرگزاری فارس: فرزند یکی از شهدای دوران دفاع مقدس‌ استان بوشهر، خواستار توجه بیشتر رسانه ملی به ارزش‌ها و معنویات شد.

درخواست فرزند شهید از رئیس رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، طی چند روز گذشته شاهد تشییع پیکر شش شهید گمنام در استان بوشهر بودیم که دو شهید در عسلویه، دو شهید در کنگان و دو شهید در جزیره فارسی تشییع شدند.

فرزند یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس دلنوشته‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما نوشته و خواستار توجه بیشتر به ارزش‌های ایثار و شهادت در رسانه ملی شده که ذیلا می‌خوانیم.

تشییع شهدای گمنام امری بسیار شایسته است که باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار بگیرد و رشادت‌های این شهیدان که همگی پیرو راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند در نزد خداوند متعال بسیار شایسته است.

شهیدان به فرموده قرآن زنده هستند و بر اعمال ما نظارت دارند، در راه شهدا و برای شهدا کار کردن، امری است که نصیب همگان نمی‌شود؛ این شهیدان برای اینکه اسلام و انقلاب پیروز باشد و دست ظالمان و متجاوزگران از مسلمانان و اسلام دور باشد جان خود را فدا کردند.

به نوعی باید گفت شهیدان احتیاج به تشییع یا گرامیداشت یا برگزاری یادواره ندارند و این ما هستیم که با برگزاری چنین آیین‌هایی در دامان شهدا قرار می‌گیریم تا بلکه بتوانیم رفتار خود را همانند شهیدان قرار دهیم.

شهیدان مجاهد و ایثارگر اسلام، الگوی تمام نمای هستی‌اند و برای مسلمان و غیرمسلمان الگو و تندیسی مقدس‌ هستند و باید ما به خود فکر کنیم و دریابیم که آیا در راه شهدا قدمی برداشته‌ایم؟ آیا توانسته‌ایم شهدای انقلاب اسلامی ایران را برای نسل‌های بعد از هشت سال دفاع مقدس هم معرفی کنیم؟

بی‌شک تمام این مراسمات و یادواره‌ها توانسته با همت مردانی از جنس جبهه‌های نبرد به مانند شهید آوینی نسل‌های بعدی انقلاب را از رشادت‌های بی حد و وصف شهدا مطلع کند.

مردم همواره پای نظام ایستاده‌اند

در روزهای اخیر شاهد تشییع پیکر شش شهید گمنام طی آیینی باشکوه در استان بوشهر بودیم که واقعا باید از استقبال باشکوه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر تشکر و قدردانی کرد و هم‌چنان به رسانه‌های بیگانه می‌گوییم با چنین استقبال‌هایی که مردم از شهیدان گلگون کفنشان انجام می‌دهند؛ بدانید که همین مردم پای این نظام و انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و هیچ‌گاه برای تحقق آرمان‌هایشان ذره‌ای هم کوتاهی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاندار بوشهر و فرماندهان نظامی استان و تمامی مدیران و مردم عزیز و رسانه‌های مجازی و مکتوب برای ایجاد چنین شوری تلاش کردند اما افسوس از اینکه این شور و اشتیاق را نتوانستیم به تصویر درآوریم.

اگر به تاریخ تشییع شهدای گمنام در کشور نگاه‌ بیندازیم، می‌بینیم که خیلی اوقات مراسم تشییع شهدای عزیز میهن اسلامی‌مان در استان تهران یا روستاها و دیگر شهرهای ایران اسلامی با جمعیت‌هایی بسیار کمتر از شهر بوشهر، به طور زنده تحت پوشش رسانه ملی بوده‌اند تا تمام دنیا از سیل استقبال مردم ایران، انگشت به دهان بمانند.

بعد از واقعه بسیار تلخ سیل و ویرانی در شهرستان دشتستان که متٱسفانه رسانه ملی نتوانست حق مطلب را ادا کند، دوباره شاهد آن بودیم که هیچ‌گونه توجهی نه به استان بوشهر بلکه به شهدای انقلاب از سوی رسانه ملی صورت نگرفت.

می‌خواهیم از مسئولان رسانه ملی این سؤال را بپرسیم که آیا ارزش شهدا آن‌قدر نیست که بتواند شما را برای پخش مستقیم این مراسم آن هم در ماه صفر که ماه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) سالار شهیدان می‌باشد، مجاب کند.

دریغ از انتشار خبر کوتاهی از تشییع شهدا در بوشهر در شبکه‌های سراسری

مگر این شهدا، شهدای ایران اسلامی نیستند؟ آیا این شهدا فقط به استان بوشهر تعلق داشتند که شما کوچک‌ترین برنامه‌ای برای پوشش این مراسم نداشتید؟ رسانه ملی حتی از پخش گزارش خبری تشیع شش شهید گمنام در استان بوشهر در خبر نیمروزی شبکه یک سیما هم امتناع کرد، اگر اندکی به جای هزینه‌های بالا برای فیلم‌های بی‌محتوایی که رسانه ملی می‌سازد، به فکر برنامه‌های فرهنگی از این قبیل بودیم، امروزه جوانان ما این همه از تهاجم فرهنگی دشمن زجر نمی‌کشیدند.

از تمام این مسائل که بگذریم باید درد و دل مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر را به تحریر درآوریم و آن هم اینکه مردم از رسانه ملی توقع دارند که چنین مراسمات ملی که در استان‌های کشور برگزار می‌شود را کاملا پوشش رسانه‌ای دهد تا سرتاسر ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم شود و چشم دشمنان انقلاب کور شود و بدانند که مردم ایران اسلامی پا به پای نظام ایستاده‌اند و همیشه پیرو رهنمودهای رهبر عزیزشان هستند.

در آخر باید از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و تمام نهادهای انقلابی و انتظامی به ویژه سپاه استان بوشهر تشکر و قدردانی کرد.

‌فرزند شهید دهقانی از شهدای دوران دفاع مقدس‌

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول