اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه شهید چمران اهواز

سمینار بهینه‌سازی طراحی معماری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سمینار «بهینه‌سازی طراحی معماری و ایده، خط، بیان» توسط گروه پژوهش و طراحی به‌نما با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

سمینار بهینه‌سازی طراحی معماری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سمینار «بهینه سازی طراحی معماری و ایده، خط، بیان» روز دوشنبه چهار دی در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

امیرحسن پارسی دبیر این سمینار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارداشت: این سمینار در دوبخش صبح و عصر برگزار می‌شود که موضوع بخش نخست «ایــده، خـط، بــیان» و بخش دوم «بهینه سازی طراحی معماری» است.

وی هدف از برگزاری این سمینار را پرکردن خلاء و فاصله بین دانشوران و بازار کار عنوان کرد و ادامه داد: معرفی نرم افزارهای تخصصی معماری و استفاده بهینه از آن‌ها در طراحی از جمله اهداف این سمینار است که قرار است به صورت کارگاهی و ورک شاپ برگزار شود.

پارسی افزود: این سمینار با حضور اساتید احسـان طایفه، استـاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهـران، مـحـمـودزاده، مدیرعامل موسسه علم معمار، کثیری مدیرعـامل کـانـون آموزشـی فطـرس و حسینی مدرس کانون آموزشی فطرس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 350 نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید معماری می‌توانند در این سمینار حضور یابند، اضافه کرد: تاکنون بیش از 100 نفر برای حضور در سمینار ثبت نام کرده‌اند.

پارسی با تاکید بر اعطای گواهینامه از سوی کانون آموزشی فطرس به شرکت کنندگان درسمینار ادامه داد: تمام مراحل ثبت نام از طریق سایت گروه پژوهش وطراحی به‌نما انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت behnamagroup. ir مراجعه کنند.

 این سمینار روز دوشنبه 4 دی از ساعت 9 الی 19 در محل آمفی تئا‌تر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72007/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول