اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشهد می‌تواند قطب گردشگری سلامت شیعیان جهان باشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر زیرساخت‌های لازم فراهم شود، ایران و مشهد می‌تواند قطب گردشگری سلامت، حداقل برای شیعیان جهان باشد.

مشهد می‌تواند قطب گردشگری سلامت شیعیان جهان باشد

محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در ارتباط با آینده کسب و کار گردشگری سلامت در کشور اظهار کرد: اگر الزامات توفیق گردشگری سلامت را در سه حوزه علم و فناوری، نیروی انسانی و زیرساخت‌های فیزیکی مثل بیمارستان و تجهیزات خلاصه کنیم، به نظر می‌رسد در هر سه زمینه در شرایط خوب و رو به جلو قرار داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر عزم جدی بر توسعه گردشگری سلامت در کشور وجود داشته باشد، امکانات و فرصت‌های خوبی در اختیار داریم.

حسین‌زاده بحرینی خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه در خصوص ایران اسلامی و به‌ویژه شهر مقدس مشهد، حضور مضجع شریف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در کشور و شهر ماست که به مقوله درمان رنگ معنوی و قدسی می‌بخشد و برای بسیاری از مسلمانان و به خصوص شیعیان، جاذبه مضاعفی ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد بنده این است که اگر زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنیم، ایران و مشهد می‌توانند قطب گردشگری سلامت، حداقل برای شیعیان جهان باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پیشرفت‌های پزشکی و خدمات تخصصی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدرن بیمارستان فوق تخصصی رضوی در توسعه گردشگری سلامت اظهار کرد: این بیمارستان از نظر هلدینگ درجه بسیار خوبی دارد؛ بخش سخت‌افزاری درمان به دلیل استفاده از تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته مطلوب است و بالاخره، پزشکان و پرستاران ورزیده و ماهری دارد که می‌توانند نیازهای درمانی و عاطفی بیماران را به خوبی برآورده کنند.

حسین‌زاده‌بحرینی افزود: تمام این موارد مؤلفه‌هایی است که برای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری سلامت نیاز است و اگر این مرکز بتواند با استفاده از یک واحد R&D قوی خود را همچنان به روز نگهدارد و علاوه بر حرکت در مرزهای دانش پزشکی، در جهت توسعه مهارت نیروی انسانی خود گام بردارد، قطعا می‌تواند نقش مهمی در گردشگری سلامت در ایران را بر عهده بگیرد.  

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003‌/ش/د1000                                           

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول