اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

خون شهدا موجب عزت ایران اسلامی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت‌: خون پاک شهیدان نقش بسیار زیادی در عزت و سربلندی ایران اسلامی دارد.

خون شهدا موجب عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمد‌رضا شریفی شامگاه چهارشنبه در چهارمین یادواره سرداران و 129 ‌شهید شرکت ذغال‌سنگ اظهار داشت: شهیدان‌ بیشتر از قشر جوان و نوجوان جامعه و جزو بهترین و پاک‌ترین افراد جامعه ایران اسلامی بودند که امروز هم در اوج قله سعادت و افتخار قرار دارند. 

وی با اشاره به نقش خانواده معزز شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران و آزادگان افزود: همه‌ ما باید قدر‌دان صبر و استقامت این ذخیره‌های با‌ارزش انقلاب باشیم و مسئولان نظام‌ همواره نسبت به تکریم خانواده شهدا اقدام و در رفع مشکلات آنان نهایت تلاش خود را معطوف کنند. 

شریفی ابراز داشت: در حقیقت خون پاک شهیدان نقش بسیار زیادی در عزت و سربلندی ایران اسلامی دارد و ما امروز تمام افتخار خود را در دنیا مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی مادی به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و دشمن تا دندان مسلح را از مرز و بوم کشور بیرون انداختند.

‌وی تصریح کرد: در حال حاضر همه‌ مردم ایرا‌ن وظیفه دارند در خط شهدا گام بردارند و سیره‌ شهیدان که برگرفته از قرآن‌، سیره اهل ‌بیت(‌ع) و آرمان‌های بلند حضرت امام(‌ره) و انقلاب اسلامی است در زندگی خود جاری و ساری کنند. 

شریفی‌ بیان داشت: مردم ایران اسلامی هرگز روزهای دفاع مقدس که مادران با دست خود سربند یا ابوالفضل(ع) و یا حسین(ع) و ... را به پیشانی فرزندان و همسران خود می‌بستند و با عبور آنان از زیر قرآن‌ تشویق می‌کردند که برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی و لبیک به ندای حضرت امام(‌ره) به سوی میدان‌های جنگ بروند را هرگز فراموش نمی‌کنند، لذا برگزاری یادواره کوچک‌ترین خدمتی است که ما می‌توانیم برای حفظ ‌یاد و خاطره شهدا انجام دهیم‌.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی امروز هم در کنار ولایت و رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(‌ره) و شهیدان همیشه سرا‌فراز زمینه ذلت و خواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را فراهم می‌‌کنند و شرایط را برای برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) مهیا می‌سازند‌.

انتهای پیام/‌80012/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول