اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر در مراسم تشییع شهدای گمنام:

حسنوند: شهدای گمنام سنگری مقاوم برای ایران در خلیج فارس خواهند بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: وجود شهدای گمنام درخلیج فارس و جزیره فارسی سنگری مقاوم برای انقلاب و ایران اسلامی در خلیج فارس خواهند بود.

حسنوند: شهدای گمنام سنگری مقاوم برای ایران در خلیج فارس خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در جزیره فارسی اظهار داشت: خداوند این هدیه را به ملت ایران ارزانی کرد و اگر بناست زمینه‌ساز ظهور، این ملت باشند، باید مانند مقتدای خود امام حسین(ع) از تمام هستی خود بگذرند.

وی افزود: خداوند دو بال شهادت و امید را در این مراسم هدیه کرده و باید قدردان وجود این شهدا در جزیره فارسی باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیکی جزیره فارسی با عربستان و عراق، بوی کربلا و بقیع را در این محفل معنوی حس می‌کنیم و این خیلی ارزشمند است.

حسنوند اظهار داشت: این شهدا آمدند تا بگویند، باز هم از اروند خواهیم گذشت و در کنار خلیج فارس سنگر مقاوم برای انقلاب و ایران اسلامی خواهیم ساخت.

وی بیان کرد: این شهدا سنگری از استخوان خود را خواهند ساخت و دشمن زبون را ناامید خواهند کرد و به دنیا این پیام را می‌دهند که ایران شیعه و مسلمان زنده است و تا خون در رگ‌های ما جاری است، پرچم ایران بر افراشته خواهد ماند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر سمبل مقاومت و استکبارستیزی هستند، گفت: پیام وجود شهدای گمنام در جزیره فارسی مظلومیت و غربت امام حسین(ع)، اما ایستادگی در مقابل ظلم و وفاداری حضرت عباس(س) بوده است.

حسنوند در پایان ابراز داشت: مردم استان بوشهر به عنوان سمبل مقاومت در کنار خلیج فارس در خط مقدم در کنار ولایت و در کنار سنگرهای معنوی دفاع از اصول خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/66006/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول