اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کم‌رنگ مسئولان اجرایی فارس:

شهدای گمنام در شیراز تشییع شدند

خبرگزاری فارس: شهدای گمنام مظلومانه اما سرشار از روحانیت و افتخار با حضور کم‌رنگ مسئولان اجرایی فارس و شیراز در این شهر سرافرازانه و در میان مردم عاشق و ولایت‌مدار شیراز تشییع و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفتند.

شهدای گمنام در شیراز تشییع شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ظهر امروز در حاشیه آیین تشییع دو تن از شهدای گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس علاوه بر صدام با کشورهای مرتجع عرب و استکبار جهانی در دفاع از سرزمین اسلامی مقابله و ایستادگی می‌کرد.

کمال فیروزآبادی با اشاره حضور کم‌رنگ بعضی از مدیران و مسئولان اجرایی استان فارس درآیین تشییع و به خاکسپاری شهدای گمنام خاطرنشان کرد: اصل حضور در این حرکت معنوی، مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستند و مدیران و مسئولان به دلیل مشغله کاری توفیق حضور در این جمع خدایی را از دست دادند.

فرماندار شیراز نیز در ادامه آیین تشییع شهدای گمنام در این شهر به خبرنگاران گفت: شهیدی که جنازه‌اش تشییع می‌شود، روح تازه‌ای بر پیکر اقشار جامعه می‌دمد و هرگونه تجلیل از شهدا وظیفه آحاد جامعه به ویژه مدیران و مسئولان شهرستان و استان است.

جواد زرین کلاه تصریح کرد: به حرمت خون شهدا، حضور کم‌رنگ مدیران و مسئولان اجرایی این استان را در آیین تشییع شهدای گمنام مطرح و پیگیری می‌کنم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در ادامه این تشییع بیان داشت: شهدا تحفه الهی هستند و تشییع آنان روح معنویت را در جامعه گسترش داده و باعث تجدید خاطر ایثارگران در دوران دفاع مقدس می‌شود.

حمیدرضا گرامی اضافه کرد: ای کاش کسانی که در جایگاه مدیریتی قرار گرفته‌اند در این آیین باشکوه حضور می‌یافتند و لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند، چراکه شهدا جز باورهای دینی و مذهبی جامعه هستند.

مشاور فرهنگی استاندار فارس هنگام خاکسپاری یکی از شهدا در منطقه هوایی شهید دوران اظهار داشت: نیروی هوایی ایران با پیوستن به انقلاب مردمی ایران اسلامی تاج افتخار را بر سر نهاد و با تقدیم جان عزیزان خود در دوران دفاع مقدس بیعت خود را با انقلاب و رهبری به اثبات رساند.

حجت‌الاسلام محمد حسین کاویانی خاطرنشان کرد: شهدا با پیام خود، انقلاب اسلامی که بزرگترین معروف است را تقویت و در تاریخ جاودانه کردند.

وی با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا در مرتبه نخست تقویت، انسجام  و روحیه استکبارستیزی را در جامعه  دوچندان ساخته است، افزود: پیروی از راه شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری از دیگر خواسته‌های شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول