اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان: کنگان چنین جمعیتی به خود ندیده بود

وداع باشکوه مردم کنگان با شهدا/ شیعه و سنی حاضر بودند

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر دو شهید گمنام با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان کنگان تشییع شد.

وداع باشکوه مردم کنگان با شهدا/ شیعه و سنی حاضر بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، لحظاتی پیش در آیینی باشکوه با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان شهرستان کنگان، مراسم تشییع پیکرهای پاک دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

حضور باشکوه مردم در این مراسم بار دیگر عشق و ارادت مردم به فرهنگ ایثار و شهادت را نشان داد.

فرماندار کنگان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم همواره عاشق ارزش‌ها و معنویات هستند و حضور بی‌نظیر در این مراسم نشان داد که مردم هرگز از آرمان‌های اسلام و امام راحل دست برنمی‌دارند.

تیمور یزدان‌شناس افزود: امروز شیعه و سنی و مرد و زن و تمام اقشار جامعه حاضر بودند و بدون تردید کنگان تاکنون چنین جمعیتی به خود ندیده بود.

وی اضافه کرد: شهدا درس ایثار و فداکاری به ما داده‌اند و مردم امروز برای تقدیر از این عزیزان اجتماع کردند تا به جهانیان ثابت کنند که راه و نام شهدا هرگز فراموش نمی‌شود.

فرماندار کنگان یادآور شد: مردم از روستاهای دوردست نیز برای وداع با شهدای عزیز خود را به کنگان رساندند و با اشک و آه با عزیزان خود وداع کردند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: دشمنان با تمام توان برای ضربه‌زدن به اسلام و معنویات تلاش می‌کنند و همواره برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها هزینه می‌کنند که این مراسم نشان داد که توطئه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به خودشان برمی‌گردد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که جمعی از مسئولان ارشد استان بوشهر نیز حضور داشتند پیکر دو شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول