اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر نفت و مردم عسلویه و نخل‌تقی

تشییع شهدای گمنام در پارس‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در منطقه پارس‌جنوبی با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

تشییع شهدای گمنام در پارس‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، لحظاتی پیش در آیینی باشکوه با حضور مردم نخل‌تقی و عسلویه و روستاهای اطراف، مراسم تشییع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

مردم منطقه عسلویه در کنار مسئولان وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد پارس‌جنوبی، در آیین باشکوه وداع با شهیدان شرکت کردند.

بخشدار ویژه عسلویه در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم عسلویه و نخل‌تقی و روستاهای اطراف حضوری بی‌نظیر داشتند و نشان دادند که راه امام(ره) و شهدا هرگز فراموش نمی‌شود.

عبدالله نادری بیان کرد: حضور اهل سنت در این مراسم نشان‌دهنده وحدت و همدلی و عشق همه مردم به آرمان‌های والای امام عظیم‌الشان است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد تشییع دو شهید ارزشمند دفاع مقدس در محوطه ساختمان شهید تندگویان بودیم و حضور حماسی مردم به دشمنان نشان داد که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نمی‌تواند مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

بخشدار ویژه عسلویه اذعان داشت: یادمان شهدای گمنام در عسلویه با همکاری پارس‌جنوبی احداث می‌شود و اطمینان داریم که این مکان، همواره مملو از مشتاقان شهدا و ارزش‌های ایثار و شهادت خواهد شد.

نادری گفت: در شرایطی که دشمن با هزینه‌های هنگفت برای کمرنگ کردن معنویات و ارزش‌ها تلاش می‌کند باید دست به دست هم دهیم و با اجرای برنامه‌های ارزشمند فرهنگی و مذهبی، نسبت به جذب جوانان اهتمام ورزیم.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع شهدای گمنام در عسلویه و نخل تقی با حضور معاون وزیر نفت و جمعی از مسئولان برگزار شد و شهدا در محوطه ساختمان شهید تندگویان در پارس‌جنوبی به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول