اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور بانوان فرمانداری بویراحمد

کلاس‌های کارگاه آموزشی «طرح مطهر» در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت امور بانوان فرمانداری بویراحمد، کلاس‌های کارگاه آموزشی «طرح مطهر» در یاسوج برگزار شد.

کلاس‌های کارگاه آموزشی «طرح مطهر» در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه امروز کارگاه آموزشی طرح مطهر به همت دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد ویژه بانوان شاغل ادارات، کارشناسان نهادها و معلمان این شهرستان با حضور حداکثری جامعه هدف برگزار شد.

اکرم رحمانی در ابتدای جلسه به تشریح طرح «مطهر» پرداخت و گفت: این طرح به عنوان طرح اندیشه مطهر نام‌گذاری شده که از آثار استاد شهید مرتضی مطهری نشأت گرفته است.

کارشناس امور بانوان فرمانداری بویراحمد به اهداف و اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح در چند مرحله در حال برگزاری است که هدف از اجرای آن تقویت بنیان دینی و اخلاقی بانوان شاغل، کارشناسان و معلمان سطح شهرستان است.

این مسئول اظهار کرد: دین بزرگترین موهبت الهی به بشر است که از روز خلقت همراه انسان بوده و انسان با آن متولد شده با این وجود رعایت موازین اخلاقی از دین نشأت گرفته، نخستین آفریننده و حجت خداوند قادر و توانا برای مخلوقات اولین پیامبر بشریت بوده است.

رحمانی ادامه داد: در کارگاه آموزشی طرح مطهر کتاب‌های استاد مطهری از جمله نظام حقوق زن در اسلام، تعلیم و تربیت در اسلام، سیری در سیره نبوی، بیست گفتار، حجاب، امامت و رهبری و اخلاق جنسی در اسلام و غرب مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

کارشناس امور بانوان فرمانداری بویراحمد اذعان کرد: این طرح در چندین مرحله برگزار می‌شود که امید می‌رود برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی در تقویت روح دینی که همان اطاعت و بندگی است، مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/82011/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول